Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت کرونا ، هرگونه تجمع به سمت مرزها ممنوع می باشد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین آمده است: علیرغم صدور اطلاعیه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور؛ متاسفانه عده‌ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی(ع) با درج آگهی در درگاه‌های اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توقف همه پروازهای ایران به عراق تا روز اربعین عکس/ پیاده روی مردم عراق به سمت کربلا

لذا بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می‌رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می‌باشد.

متن کامل اطلاعیه شماره4 ستاد مرکزی اربعین به شرح ذیل است؛

اطلاعیه شماره 4 
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

پیرو اطلاعیه های صادره به استحضار ملت شریف و دلدادگان سرور و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله حسین علیه السلام میرساند علیرغم صدور اطلاعیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور؛ متاسفانه عده ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی علیه السلام با درج آگهی در درگاه های اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات؛ آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند.

بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد.

از مردم مومن و عزادار سالار شهیدان تقاضا دارد ضمن ادامه همکاری همیشگی با این ستاد و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، سایر هموطنانی را که تحت تاثیر برخی از اشخاص و یا تبلیغات توأم با سوء نیت درگاه های اینترنتی خاص و یا جریان های مغرض قصد عزیمت به مرزهای غرب و جنوب غربی کشور دارند، از این امر منصرف نمایند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ستاد مرکزی اربعین عراق دولت عراق ستاد ملی مدیریت کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیه مرزهای کشور ستاد مرکزی اربعین سمت مرزها هرگونه تجمع عراق مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا همچنین اعلام کرد:‌ هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

کد خبر 846087 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد