Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@20:41:36 GMT

تیم رامین رضاییان در جام باشگاه‌های جهان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۳۰۲۹

تیم رامین رضاییان در جام باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حذف السد قطر از لیگ قهرمانان آسیا، این کشور نماینده ای در این رقابت ها ندارد. حال نشریه «الشرق» قطر مدعی شده که با حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا و کوتاه شدن دستش از جام، تیم الدحیل به عنوان قهرمان لیگ ستارگان در رقابت های جام باشگاه های جهان به عنوان نماینده قطر شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السد اگر به مقام قهرمانی آسیا می رسید این تیم به عنوان نماینده قطر در جام باشگاه های جهان شرکت می کرد.

256 251

کد خبر 1437448

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد، امشب رقابت حساسی را در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی انجام می‌دهد که کسب پیروزی برای آنها می‌تواند قهرمانی‌شان را تقریبا قطعی کند.

تیم فوتبال الغرافه که جدی‌ترین تعقیب کننده السد در هفته‌های اخیر بود، شب گذشته نتیجه غیر منتظره‌ای مقابل تیم قعرنشین المرخیه کسب کرد و شکست خورد و فرصت جبران دو امتیاز با یاران حزباوی و رسیدن به صدر جدول (به طور موقت) را از دست داد.

یاران حزباوی با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر نسبت به الغرافه دارند و صدرنشین لیگ ستارگان قطر هستند، می‌توانند با کسب پیروزی در بازی معوقه امشب مقابل الاهلی، اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را به 5 امتیاز افزایش بدهند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

تیم فوتبال السد که بنابر اعلام این باشگاه محمدامین حزباوی را دوباره در فهرست دارد، در صورت برتری در مسابقه امشب مقابل الاهلی 46 امتیازی خواهد شد و با توجه به اینکه الغرافه 41 امتیازی است، در یک قدمی قهرمانی خواهد بود.

یاران حزباوی پس از مسابقه امشب مقابل الاهلی، دو بازی دیگر تا پایان فصل لیگ ستارگان قطر دارند و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!