Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک کشاورزی با جذب 100 درصد اعتبار تخصیصی صندوق توسعه ملی در زیربخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی به مبلغ 99 هزار میلیارد ریال، از احداث و بهره برداری برترین طرح های تولیدی کشور حمایت کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، از جمله این ده ها طرح، سه طرح در زمره بزرگترین طرح های تولیدی کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد طرح های تولیدی برتر
مبلغ کل تسهیلات (میلیارد ریال)
اشتغالزایی
78
99507
7000

1- بزرگترین طرح گلخانه ای کشور:
شرکت های ارس تارلا امین و امیر ، بزرگ ترین پروژه کشت گلخانه ای شیشه ای مدرن خاورمیانه به روش هیدروپونیک که به مساحت 88 هکتار در استان آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده و برای 1000 نفر اشتغالزایی کرده است.
2- بزرگترین طرح زنجیره مرغ تخمگذار:

شرکت کاسپین طلایی چیکا ، بزرگ ترین پروژه ملی زنجیره مرغ تخم‌ گذار در کشور است که با ظرفیت 3 میلیون قطعه دراستان گلستان به بهره برداری رسیده و برای 538 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
3- بزرگترین طرح پرورش ماهی در دریا:
شرکت پرورش ماهی نیکسا بزرگترین پروژه پرورش ماهی در دریا در کشور است که با ظرفیت 3000 تن در سال در استان هرمزگان به بهره برداری رسیده و برای ده ها نفر شغل

ایجاد کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزرگترین طرح بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بابک مومنی  در آمل گفت: نقش مازندران در امنیت غذایی نقش بارزی است و نگاه ما به سمت ارتقاء بهره وری و افزایش عملکرد است و با انتقال دانش فنی به کشاورزان به این هدف دست پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: انجمن کشاورزان پیشرو را در مازندران تشکیل دادیم و برنامه ریزی داریم با ارائه سبد کامل کود‌های پایه به کشاورزان، ۱۰ تا ۱۵ درصد ارتقاء عملکرد و افزایش بهره وری را داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم این قدم ارزشمند را در جهت جهش تولید برداریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۱۷۵ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان معادل ۸۰ درصد شالیزار‌ها شخم و شیار شد و از این میزان شخم و شیار، ۳۰ درصد هم آماده نشاکاری است.

مؤمنی تصریح کرد: اولین پایلوت ملی طرح جامع زیرساخت اراضی کشاورزی طی دو هفته آینده در روستای نوایی محله فریدونکنار آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی بیان داشت: به دنبال خشکه کاری برنج در شرق استان رفتیم و درصدد هستیم کشت ارقام پرمحصول را افزایش دهیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: با تلاش‌های دولت، استانداری و جهاد کشاورزی مازندران، بازار برنج از رکود خارج شد و با حمایت استاندار مازندران توانستیم امسال ۴۰ هزار هکتار ظرفیت سازی برای کشت ارقام پر محصول انجام دهیم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی