Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌توجهی به عدم انتقال زباله‌های شهری در بخش مسکن مهر شهرستان نورآباد در استان لرستان مشکلات زیست‌محیطی زیادی را برای شهروندان این منطقه با توجه به شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است.

شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از دپوی زباله‌ها در این روزهای کرونایی تصاویری را برای ما تهیه و ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شهروندخبرنگار- نورآباد (لرستان)

بیشتر بخوانید:

وضع اسفبار بهداشت در خیابان‌های حمیدیه + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دپوی زباله ها مسکن مهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان امروز بیست و هشتم فروردین در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: از تعداد ۱۰ هزار تعهد احداث مسکن در روستا‌های لرستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون ۸۷۰۰ مورد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.
فرهاد زیویار افزود: تعداد زیادی از این واحد‌های تکمیل شده و بخش دیگری از آنها در حال ساخت با استفاده از تسهیلات دریافتی هستند.
استاندار با اشاره به عملکرد درخشان بنیاد مسکن لرستان در اجرای تعهدات طرح نهضت ملی مسکن نسبت به سایر استان‌های کشور، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در طرح بازنگری روستا‌ها نیز بسیار خوب عمل کرده که جای قدردانی دارد.
زیویار همچنین خواستار همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌های بنیاد مسکن شد و گفت: انتظار داریم برای رونق و آبادانی روستاها، اختلافات جهادکشاورزی و سازمان تقسیم اراضی برای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های دارای صلاحیت به موقع و قانونی مرتفع شوند.
استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد که با مکاتبات لازم و برگزاری جلسات تخصصی با دستگاه‌های ذیربط بتوان مشکلات سد راه برنامه‌های بنیاد مسکن را مرتفع کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد