Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا کیخا در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالن شهید بهشتی دادگستری استان اظهار کرد: استقلال نقطه کانونی ما در دوران دفاع مقدس بود که شامل  استقلال فکری  و اندیشه ای  و عملی می شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار افزود: استقلال و مستقل شدن از اندیشه غرب و شرق است ماموریت اصلی بود که امام همیشه مورد تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  علت اینکه ما چهل سال پای آرمان های خود مانده ایم همین استقلال است  گفت:  امروز  بسیج باید در مقابل تمام طراحی های دشمن بایستند و نقطه نقش افرینی حقوقدانان  شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای حقوقی و قانونی برای حل مشکلات است.

این مسؤول گفت: بسیجیان حقوقدانان باید مسئله های اصلی جامعه را احصا و برای حل و پیگیری آن ها راه حل ارائه کنند و پس از آن پیگیری حقوقی داشته باشند.

شهدا حقوقدانان واقعی بودند

رئیس مجمع بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا در واقع حقوقدانان واقعی بودند که حق را شناختند و برای گرفتن آن به دفاع برخاستند.

مصطفی اربابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس  اظهار کرد:  شهدا همه حقوقدان واقعی بودند زیرا در زمان خود حق اسلام را شناختند و حق را تشخیص دادند و در مقام ادای حق با احساس تکلیف در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: حق همیشه در مقابل تکلیف است اگر حق و تکلیف را با هم ببینیم رسالت خود را تشخیص داده ایم  و اگر حقوق را دانستیم باید نسبت به آن خود را مکلف بدانیم.

اربابی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران از افرادی هستند که به موقعه حق را تشخیص دادند و در مقام تکلیف بر آمدند گفت: اصلاح نگاه اولین اولویتی است که حقوق دان بسیجی باید در دستور کار خود بگذارد تا در عمل دیده شود.

وی گفت: ما به عنوان حقوقدانان بسیجی انقلابی باید تفاوتی در عمل و نظر داشته باشیم  همه ما در مرحله شناخت حقوق مقدمات را یاد گرفته ایم  اما اگر به عنوان حقوقدانان در حوزه نگرش و نظر دامنه تعریف بیش از آنچه در دانشگاه یاد گرفته ایم عمل کردیم آن وقت به وظایف خود عمل کرده ایم.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استقلال فرمانده سپاه قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی