Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادران گفت: ۷۰ درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می شود درحالی که باید به مصرف گاز خانگی برسد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، احمد برادران ظهر امروز در سومین کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد:  نباید گاز، خارج از شبکه عرضه توزیع شود و این روش توزیع تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران نظارت در این جلسه بر چگونگی توزیع گاز مایع، جمع آوری مرحله به مرحله لوازم خانگی فاقد کد شناسه تا ۱۸ ماهه آینده و دریافت تسهیلات به روستاییان در جهت استحکام بناها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم جهت عدم افزایش مراکز سوخت گاز مایع (lpg) اناج شود، تصریح کرد: این مراکز مجوز فعالیت ندارند پس باید در یک بازه زمانی اقدامات لازم صورت گیرد.

 وی بیان کرد: صاحبان خودروها بدانند گاز مایع استانداردهای لازم را برای یک خودرو ندارد لذا تسهیلاتی در اختیار این صاحبان خودروها قرار گیرد تا از ظرفیت گاز cnj استفاده کنند.

 برادران با اشاره به گزارش بنیاد مسکن استان مبنی بر اینکه ۴۰ درصد بناهای روستاها از استحکام کافی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: باید این واحدهای مسکونی که در بافت روستاها هستند با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها اقدام به دریافت تسهیلات در جهت مقاوم سازی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام لوازم خانگی های فاقد کد شناسه، شامل محل تولید، فرد وارد کننده، شرایط وارد کننده ، میزان مصرف برق از اول آبان ماه به صورت مرحله ای تا هجده ماه آینده جمع آوری می شوند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترفند تمیز کردن سطوح با ترکیب دو ماده ساده که شما را شگفت‌زده می‌کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌‎سان: معمولا تمیز کردن جا‌هایی که لکه‌های زردنگ گرفته گا‌ها می‌تواند کار بسیار دشواری باشد، اما با این ترفند می‌توان ظرف چندثانیه این کار دشوار را تبدیل به راحتترین کار ممکن کرد. برای یاد گرفتن این ترفند مراحل زیر را دنبال کنید. 

به گزارش زی‌سان، ابتدا یک ظرف خالی آماده می‌کنید و سپس یک قاشق غذاخوری نمک را در آن می‌ریزید. سپس یک قاشق غذاخوری خمیردندان را به نمک اضافه می‌کنید. در مرحله نهایی هم یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را به ترکیب مورد نظر اضافه می‌کنید. بعد از آن ترکیب را به طور کامل باهم مخلوط می‌کنید تا کاملا یک مایع غلیظ به دست بیاید. 

بیشتر بخوانید چند ترفند ساده برای خارج کردن شی گیرکرده در بینی کودک تمیز کردن کفش جیر در پنج مرحله؛ مثل یک کفاش حرفه‌ای کفش جیر خود را تمیز کنید! هشدار کارشناسان درباره خشک کردن لباس روی رادیاتور و بخاری؛ به جای آن چه باید کرد؟

آنچه که این ترفند انجام می‌دهد تمیز کردن تمامی لکه‌های زردرنگ داخل سینک آشپزخانه و دستشویی است. همچنین این ترکیب کاربرد دیگری هم دارد و آن هم این است که زنگ آب شیر‌های دستشویی و حمام و حتی آشپزخانه را کاملا تمیز می‌کند. در مرحله آخر و در ادامه ترفند مورد نظر، مقداری از ترکیب را روی لکه‌های زرد داخل سینک می‌ریزید و سپس یک اسکاج تهیه می‌کنید و سپس روی لکه‌ها را کاملا تمیز می‌کنید. بعد از آن خواهید دید که سینک کاملا برق خواهد زد و شما از دیدن آن لذت خواهید برد. هیمن کار را می‌توانید برای شیر‌های داخل حمام و دستشویی نیز انجام دهید. مقداری ماده ساخته شده را روی آن‌ها می‌ریزید و سپس با اسکاج روی آن‌ها را تمیز می‌کنید. این ترکیب در واقع یک مایع پاک‌کننده طبیعی و قدرتمند است و قدرت تمیزکنندگی آن بسیار عالیست. حتی می‌توان از این ترکیب برای تمیز کردن کاسه توالت نیز استفاده کرد.

tags # ترفند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ترفند تمیز کردن سطوح با ترکیب دو ماده ساده که شما را شگفت‌زده می‌کند
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • ثبت ۲۰۰ تصادف در جاده‌های استان بوشهر
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا