Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از ورود مدعی العموم به مشکلات احداث باند دوم محورمواصلاتی رودبار به جیرفت خبر داد. حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب در گفت‌وگو با میزان از ورود مدعی العموم به مشکلات احداث باند دوم محورمواصلاتی رودبار به جیرفت خبر داد و بیان کرد: با ورود مدعی العموم مشکلات حقوقی و قضایی پیرامون آزادسازی حریم محور مواصلاتی رودبار جنوب به جیرفت که منجر به توقف پروژه احداث این مسیر شده بود حل و فصل و پروژه مجددا آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود و این محور مواصلاتی نیز یکی از پرتردترین مسیر‌های جنوب استان کرمان است، لذا از مدتی قبل پروژه ساخت باند دوم این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار گرفته بود، اما متاسفانه در پی برخی مشکلات پروژه متوقف شده بود.

وی تصریح کرد: بلافاصله دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از جرائم و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای رسیدگی به موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار داد.   بیشتر بخوانید: ورود مدعی‌العموم برای رسیدگی به مشکلات تعدادی از روستا‌های منوجان استان کرمان عمرانی افزود: پس از انجام بازدید‌های میدانی، دستورات قضایی لازم صادر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع حریم جاده صورت پذیرفت و پروژه مجددا آغاز بکار کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: امروزه حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد ملی محسوب می‌شود و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بـر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.

وی اضافه کرد: این بخش دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی و کشاورزی نقش غیرقابل انکـاری برعهـده دارد.

عمرانی در پایان گفت: این اقدام در جهت رفع موانع پروژه باند دوم رودبار جنوب به بهادرآباد که باعث پیشبرد اهداف و سیاست‌های پیشرفت و توسعه شهرستان و تسریع در روند اجرای پروژه‌های مذکور می‌شود، صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ برچسب ها: مدعی العموم حقوق عامه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدعی العموم حقوق عامه ورود مدعی العموم استان کرمان باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵ هکتار از اراضی ملی روستای دولت آباد از توابع بخش اسفندقه که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، ادامه داد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6086743

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد