Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دیدار عصر دوشنبه بدون حضور تماشاگران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن غدیر شهرستان میبد برگزار شد.

این رقابت‌ها از دیروز با حضور تیم‌های سناتور میبد، مارون کهگیلویه، امیدپیروز آران و بیدگل، پدافند رعد اصفهان، پویانیکان گز برخوار، دلسوختگان اهل بیت قم و صبای یزد آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات به مدت پنج روز به صورت دوره‌ای و مجتمع پیگیری می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور را کسب می‌کنند.

این رقابت‌ها در مجموع در سطح کشور در  ۶ گروه با حضور ۴۰ تیم به صورت دوره‌ای پیگیری می‌شود و در پایان چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور راه خواهند یافت.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۰ شهرستان دارد.

برچسب‌ها میبد فوتسال کهگیلویه وبویراحمد یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد فوتسال کهگیلویه وبویراحمد یزد میبد فوتسال کهگیلویه وبویراحمد یزد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، فوتسال زنان ایران در سال ۱۴۰۲ روزهای پر فراز و نشینی را سپری کرد. در سالی که گذشت تیم ملی فوتسال علاوه بر حضور در مسابقات برون مرزی در رقابت‌های داخل کشور هم مانند برگزاری مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ نسبتا فعال بود. از مهمترین اتفاقات رخ داده برای فوتسال زنان ایران در سال ۱۴۰۲ حضور قدرتمند در تورنمنت جام کافا بود. تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات برای بار سوم عنوان قهرمانی را به دست آورد.

فرزانه توسلی سنگربان تیم ملی فوتسال زنان در گفت و گو با خبرنگار مهر، دراین باره اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ با اینکه سال پرکاری برای فوتسال زنان نبود اما دو اتفاق ویژه در این حوزه رخ داد که جای امیدواری داشت. ابتدا تیم ملی کشورمان در تورنمنت جام کافا موفق شد برای سومین بار عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. علاوه بر این اعلام شد برای نخستین بار قرار است مسابقات جام جهانی برگزار شود که واقعا اتفاق مثبتی برای این رشته خواهد بود.

روزهای پرکار فوتسال زنان در سال جدید

وی افزود: من فکر می‌کنم سال جدید برای فوتسال کشورمان خیلی مهم باشد چون دو رویداد مهم را در پیش داریم. مسابقات داخل سالن آسیا و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از جمله رویدادهایی است که تیم ملی باید حضور قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشد. تیم ملی پیش‌تر هم در مسابقات داخل سالن شرکت کرده است ولی اینبار برای قهرمانی تلاش می کند که کار آسانی نخواهد بود.

برترین دروازبان ۲ دوره آسیا ادامه داد: آخرین رویداد آسیایی که فوتسال زنان ایران در آن شرکت کرده است به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد بعد از آن ما در سطح آسیایی رویداد مهمی نداشتیم بنابراین بسیار مهم است که بتوانیم در این دو مسابقه پیش رو به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

توسلی با اشاره به تغییر نسل انجام شده در تیم ملی، گفت: پس از آخرین قهرمانی ما در مسابقات آسیایی تیم ملی هم تغییرات زیادی داشت. در حال حاضر بخشی از تیم را بازیکنان کم تجربه تشکیل می دهند که برای شرکت در مسابقات مهم نیاز به کسب تجربه دارند. امیدوارم فدراسیون با یک برنامه ریزی مناسب تمرینات خوب و بازیهای تدارکانی خوبی را برای تیم در نظر بگیرد. این بازیکنان واقعا نیاز دارند قبل از شرکت در رقابت های پیش رو در بازیهای دوستانه محک بخورند.

شروع خوب دهه هشتادی‌ها در سوپر لیگ

وی در ادامه با بیان اینکه نبود اسپانسر به فوتسال در ایران ضربه زده است؛ گفت: متاسفانه هر سال که می‌گذرد نقش و حضور اسپانسرها نیز در فوتسال زنان کمرنگ تر می شود. این مسئله واقعا تبدیل به یک آسیب جدی شده است. امسال در مجموع فقط ۴ تیم از نظر مالی شرایط خوبی داشتند. امیدوارم برگزاری مسابقات جام جهانی باعث شود نگاه مسوولان و شرکت‌های سرمایه گذار به این رشته در بخش زنان تغییر کند. مسابقات جام جهانی قبلا به صورت آزمایشی برگزار شده بود که ایران هم در این مسابقات حضور داشت اما برگزاری مسابقات رسمی قطعا می‌تواند باعث پیشرفت این رشته شود.

بازیکن تیم مس رفسنجان در پایان خاطر نشان کرد: سالی که گذشت برای شخص خودم بد نبود. امسال کنار تیم مس رفسنجان بودم که به همین دلیل مجبور شدم از خانواده دور باشم شاید همین موضوع کمی برایم سخت بود اما در مجموع اتفاقات خوبی را کنار هم شاهد بودیم. مس رفسنجان امسال موفق شد عنوان سومی سوپر لیگ را به دست بیاورد. تیم ما واقعا جوان بود و اکثر بازیکنان آن متولدین دهه ۸۰ بودند.

کد خبر 6057427

دیگر خبرها

  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • خسارت سنگین سیل به برخی از زیر ساختهای کهگیلویه و بویر احمد