Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آقامیرزایی ملی پوش قایقرانی کشورمان در رشته‌ی آب‌های آرام در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شرایط برگزاری مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور خوب بود. خودم از نظر بدنی آمادگی ۷۰ درصدی داشتم. از نظر رکورد هم زمانی که ثبت کردم بد نبود، اما انتظار بیشتری از خودم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکوردم در این مسابقات ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه بود و انتظار داشتم این زمان ۴ ثانیه کمتر باشد. ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی نیز در مکان مسابقات حضور داشت و اعتقاد او این بود که با شروع تمرینات تیم ملی رکورد‌ها شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. شرایط و نظم اردو با تمرینات در خانه بسیار متفاوت است.

بعد از تعطیلی اردو‌ها تا به الان بدون توقف تمرین کرده ام

او در مورد شرایط تمرینات خود در دوران تعطیلی اردو‌ها به علت شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط شهر انزلی به شکلی بود که در این دوران به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل انفرادی تمرین می‌کردم و سعی داشتم از شلوغی‌ها خودم را دور نگه دارم. بعد از تعطیلی اردو‌ها در اواخر اسفند ماه تا به الان بدون توقف تمرین کرده ام. انتظار داریم هر چه زودتر اردو‌ها آغاز شود، چون احتمالا اواخر امسال مسابقات انتخابی المپیک توکیو را خواهیم داشت.

زمان دقیق مسابقات کسب سهمیه المپیک مشخص نشده است

آقامیرزایی در مورد برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: رقابت‌های المپیک توکیو از سال دیگر آغاز خواهد شد، اما تکلیف نفرات آسیایی حاضر در مسابقات قایقرانی هنوز مشخص نشده است. کشور تایلند برای مسابقات انتخابی المپیک توکیو انتخاب شده است، اما هنوز این موضوع که مسابقات برگزار می‌شود یا خیر از طرف فدراسیون جهانی قایقرانی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید

نفرات برتر قهرمانی آب‌های آرام آقایان کشور مشخص شدند شرایط سختی را از نظر مالی پشت سر می‌گذاریم

او درمورد حمایت فدراسیون بیان کرد: هرچند که مشکلات مالی زیادی وجود دارد، اما فدراسیون حمایت قابل قبولی از ورزشکاران داشته است. رئیس فدراسیون یک قایق دراختیار من گذاشت تا بتوانم تمریناتم را انجام دهم. در ۲ ماه اخیر نیز کمک مالی به ورزشکاران انجام شد، با این حال شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم.

به کسب سهمیه المپیک توکیو امیدوار هستیم

قایقران تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران شانسی برای کسب سهمیه دارد یا خیر، تصریح کرد: اگر در چند ماه باقی مانده بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و هرچه زودتر اردو‌ها را آغاز کنیم، می‌توانیم برای کسب سهمیه المپیک در مواد تک نفره و ۲ نفره هزار متر کایاک امیدوار باشیم. در مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه باید مقام اول را کسب کنیم و با توجه به نتایج قبلی و شناختی که از حریفانمان داریم به کسب سهمیه امیدوار هستیم.

کسب مدال المپیک درقایقرانی غیر ممکن نیست

او در پاسخ به این سوال که آیا روزی ایران در قایقرانی می‌تواند مدال المپیکی دست پیدا کند، گفت: این اتفاق رخ خواهد داد، اما یکسری شرایط وجود دارد از جمله امکانات و تکنولوژی که پیش از آن باید مورد توجه قرار گیرد. اصلی‌ترین دلیل اینکه قایقرانی در ایران و آسیا به اندازه اروپا پیشرفت نداشته، موضوع زیرساخت‌ها است. ورزشکاران ایرانی استعداد و توانایی خوبی در رشته‌ی قایقرانی دارند و با حمایت مسئولان می‌توانند در میادین بین المللی بدرخشند. به عنوان مثال عادل مجللی موفق شده است در رشته‌ی کانو مدال برنز جهانی کسب کند، کاری که خیلی‌ها می‌گفتند امکان پذیر نیست. تا چندسال آینده فکر نمی‌کنم هنوز آمادگی گرفتن مدال المپیکی داشته باشیم، اما غیرممکن نیست. ورزش ایران برای موفقیت‌های بیشتر نیاز به حمایت دارد. در حال حاضر تلاش ما حضور در المپیک است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی فدراسیون قایقرانی کسب سهمیه المپیک المپیک توکیو اردو ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تپانچه کشورمان در سال ۱۴۰۳ با دعوت از ۹ ورزشکار آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هشتمین مرحله از اردوهای تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس 2024 و نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تپانچه در سال 1403 با دعوت 9 ورزشکار از 5 فروردین ماه در تهران آغاز شد و این اردو تا 15 فروردین ماه و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خورا در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است
  • مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند