Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از بازیکنان استقلال شب گذشته در فرودگاه به شدت از مدیریت باشگاه دلخور بودند و او را مقصر اتفاق های رخ داده می دانستند

بازیکنان استقلال معقدند پنجره های بسته استقلال باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش طرفداری، بازیکنان استقلال بعد از شکست برابر پاختاکور و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در یک سفر پر حاشیه که با درگیری چند تن از بازیکنان با عوامل تیم همراه بود به ایران برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم ماجرا این است تعدادی از بازیکنان استقلال زمانی که داشتند از فرودگاه خارج می شدند احمد سعادتمند را مقصر نتایج استقلال می دانستند و معتقد بودند اگر بازیکنان جدید به قطر اعزام می شدند این تیم با خستگی مفرط در بازی با پاختاکور به میدان نمی رفت.

همچنین بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند پرسپولیس با خریدهای جدید خود به مصاف حریفانش رفت و همین مساله باعث شد یحیی گل محمدی بتواند در هر بازی به چند بازیکن خود استراحت بدهد اما آبی ها شرایط متفاوتی داشتند و نامجو مطلق این امکان را نداشت تا به بازیکنی استراحت دهد.

هرچه که هست حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل ناکام آبی ها را کامل کرد و این تیم یک سال دیگر را هم بدون جام پشت سر گذاشت.

 

همچنین بخوانید:

اعضای هیات مدیره استقلال برگزاری جلسه اضطراری را نپذیرفتند

درگیری استقلالی ها در فرودگاه قطر! / ادعای رسانه داخلی

ارسلان مطهری | پشت پرده استوری مهاجم استقلال چه بود؟

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»