Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان،گفت: وظیفه اصلی ما پیشگیری ازبیماری کرونا است و باید با برنامه و استفاده از تجربیات سایر استان‌ها به جنگ با این بیماری برویم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در جلسه منطقه‌ای شمال غرب کشور مقابله با کرونا در محل استانداری زنجان، بر لزوم برگزاری جلسات ستاد مقابله با کرونا هر ماه یک مرتبه تاکید کرد و گفت: هر بار این جلسه به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برگزاری این جلسات باعث ایجاد همفکری و تبادل تجربیات می‌شود که باید این جلسه تقویت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا در سطح کشور و به تبع استان زنجان رو به افزایش است، گفت: وظیفه اصلی ما پیشگیری از این بیماری است و باید با برنامه و استفاده از تجربیات سایر استان‌ها به جنگ با این بیماری برویم.

مرادی نافچی ابراز داشت: ستاد مقابله با کرونا در سایر شهرستان‌های استان با محوریت فرمانداران تشکیل می‌شود و برای کاهش این بیماری استان گیلان هم به عنوان استان گردشگری در جلسات حضور داشته باشد.

وی افزود: این استان در اجرای طرح پایلوت آزمایش سرپایی رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص داد و سازمان بهداشت جهانی هم از این اقدام تقدیر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، تصریح کرد: در این استان همیاران سلامت در خصوص مقابله با این بیماری تشکیل شده و استودیو سلامت هم در شبکه اشراق زنجان راه اندازی شده و مردم هر روز آمار کرونا را شفاف دریافت می‌کنند.

مرادی نافچی افزود: همیاران سلامت در تمام واحدهای تولیدی، صنعتی، دستگاه‌های اجرایی و طیف‌های مختلف استان تشکیل شده است.

وی یادآورشد: هر سال که یوم العباس زنجانی‌ها برگزار می‌شد امسال به دلیل بیماری کرونا این تجمع در قالب طرح مومنانه برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: در برگزاری ایام اربعین اگر برنامه‌های یا نیست باید همه استان‌ها هم آوایی داشته باشند.

مرادی نافچی بیان داشت: باید اقدامات درخصوص مقابله و پیشگیری از کرونا باعث آرامش حال مردم شود و رسانه‌ها هم برای تامین آرامش مردم اطلاع رسانی شفافی را داشته باشند.

وی گفت: باید اقدامات پیشگیرانه و سخت گیرانه در استان‌ها و به تبع این استان خروجی مثبتی را داشته و شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در زنجان کرونا در استانها معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان مرادی نافچی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ یارمحمدی گفت: تغییرات سالانه ترکیب کشت در مناطق، تحت تأثیر عوامل متعدد از جمله مسائل اقتصادی شامل میزان تقاضا، قیمت بازار، هزینه های تولید، رعایت تناوب زراعی، آفات و بیماریهای مشترک با سایر محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به کاهش تولید و سطح زیر کشت محصول سیر در شهرستان طارم، افزود: علاوه بر موارد ذکر شده در این خصوص، کاهش بارندگی در فصل کاشت، جایگزینی سایر محصولات از جمله سیب زمینی و باقلا موجب کاهش تولید سیر در شهرستان طارم طی سال زراعی جاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی طارم ادامه داد:‌ سطح زیر کشت محصول سیر در سال زرعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در شهرستان طارم حدود ۴۰۰ هکتار است و همه ساله برداشت سیر در طارم از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

وی ارقام مورد کشت در این شهرستان را شامل سیر صورتی و قرمز بیان کرد و گفت: سیر تولیدی در طارم به دلیل کیفیت بالای آن علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان زنجان به سایر استان های کشور از جمله گیلان و مازندران همچنین در صورت وجود شرایط به برخی کشورهای دیگر صادر می شود.

هم اکنون ۵۵۰ بهره بردار در شهرستان طارم به کشت و کار این محصول مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم