Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا در اولین قدم از فصل جدید با هدایت رونالد کومان مقابل ویارئال به برتری پرگل 4 بر صفر رسید. آ.اس اسپانیا در خبری مدعی شد که این مربی هلندی قصد دارد هیچ زمان استراحتی به بازیکنانش ندهد.

به گفته این رسانه برخلاف والورده و ستین، کومان می‌خواهد بازیکنان خود را در تمام طول هفته تمرین دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در روزهای پنج شنبه و یک شنبه آتی بازی‌های مهمی مقابل سلتاویگو و سویا دارد.

این تیم امروز تمرین سختی انجام داد و قرار است در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز تمرینات را ادامه دهد. بارسلونا پنج شنبه صبح راهی ویگو خواهد شد تا با سلتا دیدار کند.

جمعه و شنبه نیز تمرینات بارسلونا ادامه خواهد داشت تا این تیم برای جدال حساس و سنگین مقابل سویا، قهرمان لیگ اروپا آماده شود.

به این ترتیب در این هفته ( از یکشنبه تا یکشنبه بعدی) بارسلونا 6 جلسه تمرینی و 2بازی خواهند داشت. پس از آن مسابقات ملی برگزار می‌شود و تیم بارسلونا دوباره از تاریخ  18 اکتبر (27 مهر) مسابقات خود را پیگیری خواهد کرد.

بارسلونا در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) میزبان رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کومان بارسلونا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است