Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم مهرماه سال روز شهادت بزرگمرد تاریخ هشت سال دفاع مقدس، شهید سید محمد علی جهان آرا فرمانده سپاه پاسداران خرمشهر عزیز است که با فرماندهی و رهبری حماسه مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر، سرنوشت نهایی هشت سال دفاع مقدس را به نفع ایران اسلامی تغییر داده و پیروزی مردم ایران را بر دشمنان اهریمنی شان با افتخار رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید جهان‌آرا با یارانش مظلومانه در خرمشهر، کوچه به کوچه و خیابان به خیابان جنگید، تا لشکر زرهی و تا دندان مسلح رژیم صدام را، که با حمایت قدرت های جهانی قصد اشغال ایران اسلامی را داشت، زمین گیر کند و توطئه شوم آن ها در هم شکند.

شهید جهان‌آرا مظلومانه جنگید و مظلومانه شهید شد ولی حماسه ای را به نام مقاومت پایه ریزی کرد، که سر فصل نوینی در تاریخ نظامی جهان به شمار می آید.

این افتخار برای خرمشهر و آبادان در تاریخ کشورمان وجود دارد که با تقدیم شهیدان بزرگ، ایثارگرانه پیشتاز ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان کینه توز بوده اند، و امروز نیز همچنان با مظلومیت بر عهد و پیمان خود پایدار و مقاوم اند.

اینجانب، یاد شهید جهان‌آرا و یاران با وفای او و همه شهیدان دفاع مقدس را گرامی می دارم و بر ادامه راه آن ها در اعاده شکوه این خطه مقدس تاکید می کنم.

اسمعیل زمانی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

48

کد خبر 1437485

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد جهان آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است

مهرداد صیادی رییس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: داوری آثار این دوره از جشنواره تا هفتم اردیبهشت در سطح کشور در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

وی افزود: موضوعات این جشنواره شامل طراحی از بناهای شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده‌گیری از نشانه‌ها و نقش و نگارها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنرهای سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) با موضوعات هویت نقش و نماد و بناهای تاریخی و هویتی منطقه آزاد اروند و نیز احیا و ایده‌گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) است.

رییس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند گفت: این جشنواره در چهار بخش رقابتی، غیر رقابتی، نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

صیادی در پایان گفت:‌ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085017 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • اوج گیری رطوبت در اروند