Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی اظهار داشت: در اواخر تیرماه امسال تعدادی از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌های ارجاعی به پلیس آگاهی به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشتند خودروشان را در جلوی ساختمان پارک، ولی پس از مراجعه متوجه سرقت خودرو شده اند و پس از اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی و حضور ماموران کلانتری در محل، خودرومان را به صورت رها شده در محل‌های خلوت کشف و مشاهده کرده ایم که کلیه اموال با ارزش خودرو سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران اشاره کرد: کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت و با انجام اقدامات پیچیده پلیسی سرنخی از یک سارق حرفه‌ای پیروز ۳۰ ساله دارای ۹ فقره سابقه کیفری به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی دریافتند پیروز پس از آزادی از زندان در اسفندماه سال گذشته با تشکیل یک باند ۳ نفره خودرو سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: مخفیگاه متهم در حوالی شرق تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری سرکرده باند و سایر همدستانش اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه بیست و نهم شهریور ماه کارآگاهان در یک عملیات ضربتی اعضای این باند را دستگیر و به اداره بیستم انتقال دادند، افزود: پیروز در بازجویی‌های صورت گرفته به ۳۰۰ فقره سرقت معترف شد و اظهار کرد، پس از آزادی از زندان برای اینکه رضایت شکات ام را بگیرم با تشکیل یک باند ۳ نفره و پرسه زنی در سطح شهر تهران، خودرو‌های فاقد ایمنی را شناسایی و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت و پس از سرقت اموال با ارزش آن به صورت رها شده در خیابان‌های خلوت رها می‌کردیم.

بیشتر بخوانید:  ۱۰ نفر قربانی کلاهبرداری تلفنی/ متهمان دستگیر شدند

سرهنگ میرزکی ابراز داشت: سارق جوان ادامه داد، اموال مسروقه را به مالخرانی در محدوده‌های غرب تهران می‌فروختیم سپس پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سرکرده باند موفق شدند یکی از خریدار اموال مسروقه را در محدوده غرب تهران شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را بازداشت کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات تبهکاران و تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان، تاکنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسایی و هر ۴ متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از بازداشت باند خانوادگی سارقان که اقدام به سرقت موبایل می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی امروز (۲۷ فروردین ماه) با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی بیان کرد: ماموران هنگام گشت‌زنی فعال به خودرویی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. هنگام بررسی خودرو چند گوشی موبایل و مدارک شناسایی کشف شد که برابر تحقیقات فنی مشخص شد، متهمان در استانی دیگر تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت ‌کرده‌اند.

او گفت: متهمان پس از بازداشت برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، افزود: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان