Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:45:08 GMT

سینماهای خراسان شمالی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۱۲۷

سینماهای خراسان شمالی بازگشایی شد

ابوالحسن حیدری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهم بر اساس تقاضای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با توجه به مصوبات جدید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محقق شد.

وی افزود: مسوولیت رعایت ضوابط بهداشتی به طور مستقیم بر عهده مدیران سالن های سینما و تئاتر است.

وی اظهار داشت: همچنین ماموران بهداشت و همکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراحل مختلف نسبت به بازدید ادواری از این مکان‌ها اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی گفت: پیش از این نیز که یکبار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بازگشایی سالن‌های سینما را به تصویب رساند، برخی از صاحبان سالن‌های سینما دراین استان فیلمی اکران نکردند و به تعطیلی ادامه دادند.

وی افزود: فعالیت سالن های سینمایی با ۵۰ درصد ظرفیت و سالن های تئاتر نیز با ظرفیت ۳۰ درصد  و با فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای  تمامی تماشاگران و عوامل سینما اجباری است اظهار داشت: از دستگاه تب سنج نیز برای علاقه مندان به تماشای فیلم ها استفاده می شود.

 سالن‌های سینما و تئاتر از ۱۲ اسفند پارسال به مدت ۹۹ روز بخاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تعطیل شدند. یکم تیر ماه گذشته این سالنها برای مدتی کوتاهی بازگشایی شدند اما دوباره فعالیت آنها متوقف شد تا امروز ۷ مهر ۱۳۹۹ که دوباره مجاز به بازگشایی شده‌اند.

استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایش است.

برچسب‌ها بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما خراسان شمالی بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما خراسان شمالی اخبار کنکور سالن های سینما خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی