Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هم زمان با هفته جهانی گردشگری نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های گردشگری با حضور دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، "نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد انزلی" در فضای باز فاز تجارت و گردشگری این منطقه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ هم زمان با هفته جهانی گردشگری نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های گردشگری با حضور دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، "نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد انزلی" در فضای باز فاز تجارت و گردشگری این منطقه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا شروع به کار کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اهمیت تقویت صنعت گردشگری بیان کرد : یکی از مهمترین ویژگی ها و پتانسیل های استان های شمالی به خصوص استان گیلان و منطقه آزاد انزلی، بهره مندی از ظرفیت‌های طبیعی و محیرالعقول ای است که در دیگر نقاط جهان، این ظرفیت ها در کنار هم و به صورت بکر قرار نگرفته است.
وی در ادامه با تاکید به حضور بخش خصوصی در این نماشگاه تخصصی، خاطرنشان کرد: با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه گردشگری در این نمایشگاه، بخشی از ظرفیت‌های موجود از قبیل تجهیزات،امکانات گردشگری از قبیل مجموعه آکواریوم و مارینا، شرکت های خدماتی،مجموعه‌های تورگردانی، گردشگری دریایی،در سال جهش تولید، به عموم بازدید کنندگان معرفی می شود؛ موضوعی که حائز اهمیت است تا مردم کشورمان و سایر کشورها با امکانات و ظرفیت های گردشگری ایجاد شده بیش از پیش آشنا شوند و در شرایط فعلی که ویروس کرونا به بسیاری از کسب و کار ها آسیب رسانده باید تلاش کنیم در کنار رعایت مسائل بهداشتی،خدمات مناسب در حوزه گردشگری به مردم ارائه شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به حضور بیش از 7 میلیون گردشگر داخلی و خارجی در سال گذشته در این منطقه اشاره و افزود : در سال های گذشته اقدامات موثر این سازمان در حوزه گردشگری در کنار فعالیت های صنعتی و تجاری موجب شده تا این منطقه به عنوان قطب گردشگری در شمال کشور معرفی شود و با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و اعلام فراخوان های لازم در زمینه جذب سرمایه گذار به زودی مجموعه های اقامتی جدید به منظور افزایش ماندگاری گردشگر و مجموعه پارک فضایی، دلفیناریوم و شهرهای بازی خاص در راستای توسعه زیر ساخت های گردشگری ایجاد و بخشی از این پروژه های مهم در سال 1400 افتتاح خواهد شد.
دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی،اجتماعی و امور گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را تقویت حوزه گردشگری به منظور تولید ثروت و کار آفرینی دانست و بیان کرد : این نمایشگاه به منظور کیفیت افزایی تولیدات، خدمات و استاندارد سازی در سطح جهانی برنامه‌ریزی شده تا کیفیت محصولات تولیدی روستاییان و جوامع محلی ارتقا داده شود.
در این نمایشگاه تخصصی همه روزه با حضور اساتید مجرب دوره های آموزشی با عنوان ظرفیت های گردشگری، برند سازی ، کیفی سازی تولیدات صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری با شیوه های نوین کلاس های آموزشی برگزار میشود.
گفتنی است در این مراسم اعضای هیئت مدیره و معاونین و شرکت‌های فعال و ارائه دهنده خدمات در حوزه گردشگری و صنایع دستی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی مدیرعامل سازمان حوزه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران