Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@12:45:25 GMT

تغییر در شیوه ارسال پیامک بدحجابی برای خودروها

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۲۲۸

تغییر در شیوه ارسال پیامک بدحجابی برای خودروها

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه پنجمین مرحله از طرح‌ دستگیری ‌اراذل و اوباش که ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره برخی انتقادات مطرح شده پیرامون ارسال پیامک‌های بدحجابی به برخی خودروها گفت: طرح‌ ‌ ناظر ‌مطالبه مردم است و ما هر جا می‌رویم مردم می‌گویند که ما آرامش می‌خواهیم و این مطالبه مردم است و در این مورد به عنوان متولی اجرای قانون، قانونی برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این افراد با خودرو در سطح شهر و معابر تردد می‌کنند، گفت: خودرو فضای شخصی نیست، مثل خانه و اتاق نیست و فرد در خودرو در منظر عموم است. ناجا هم اعمال قانون می‌کند و این کار طبق قوانین و مقررات انجام می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا از تغییر در شیوه ارسال پیامک‌های بدحجابی نیز خبر داد گفت: حدود یک هفته است که تغییراتی در این زمینه اعمال شده و مردم هم استقبال کرده اند. به این صورت که ابتدا و برای بار اول یک پیامک که جنبه ارشادی دارد برای مالک خودرو ارسال می شود. درمرحله دوم و برای بار دوم از فرد خواسته می‌شود که پاسخ الکترونیک به پیامک بدهد و در مرحله سوم  است که در صورت اصرار به تکرار این موضوع، فرد احضار می‌شود.

سردار رضایی درباره اینکه آیا مستندات بدحجابی در اختیار پلیس قرار دارد یا خیر؟ گفت: ما مستندات را داریم و در مواردی وقتی به فرد آدرس و نشانی را می‌دهیم می پذیرد که در آن زمان خودرو در اختیار فرد دیگری بوده و یا یادش می‌آید.

جانشین فرمانده ناجا درمورد اینکه رانندگان مسافربرهای اینترنتی و شخصی چه باید بکنند؟ گفت: این رانندگان هم باید تذکر بدهند. چطور وقتی فردی با یک آلودگی سوار برخودرو شود به او تذکر می‌دهند، خب این هم یک آلودگی است و باید تذکر بدهند.

سردار رضایی در مورد حضور افراد بدحجاب در سطح معابر و مترو و... نیز گفت: در این مورد هم برنامه‌هایی داریم که با توجه به اینکه مطالبه مردم است، به زودی اقداماتی انجام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آبنبات به شیوه سنتی + فیلم

آبنبات یکی از خوراکی های خوشمزه و پر طرفدار در سراسر دنیاست. در این ویدئو نحوه ساخت این خوراکی خوشمزه را می بینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تولید آبنبات به شیوه سنتی + فیلم
  • امام جمعه قم: این بدحجابی ها عادی و متعارف نیست
  • کشف۲۴ تن رب فلهٔ غیر مجاز در تربت حیدریه
  • بررسی علت پنجرشدن خودروهای مسافران در مرز رازی
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان