Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور سرزده آندره آنیلی در ساختمان باشگاه میلان همه را در مورد دلیل آن کنجکاو کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور سر زده و غیر منتظره آندره آنیلی در مقر باشگاه میلان همه فوتبال دوستان را متعجب و کنجکاو کرده که دلیل این حضور چیست.

این خبر را نشریه توتو اسپورت تورین منتشر کرده که؛ آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس لحظاتی پیش به مقر باشگاه میلان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور غیرمنتظر رئیس باشگاه تورینی در ایام نقل و انتقالات بحث های زیادی را مطرح کرد. بیانکونری روز گذشته در در هفته دوم سری آ مقابل رم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف شده بود.

به خاطر این نتیجه به نظر می رسد رئیس باشگاه یوونتوس به دنبال تقویت تیمش است. اما هنوز دلیل اصلی این حضور مشخص نیست.

بنا به گزارش های رسیده این ملاقات آنیلی با مسئولان روسونری هدف سیاسی دارد چون آنیلی می خواهد درباره مسائل سری آ و تصمیمات مسئولان فوتبال ایتالیا با میلانی ها مشورت کند.

باید دید دلیل اصلی این ملاقات چه بوده است. چیزی که احتمالا در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

آنیلی پس از اخراج ساری در پایان فصل گذشته، آندره‌آ پیرلو را رسما بعنوان جانشین او انتخاب کرد و حالا این سرمربی جوان فصل تازه‌ای را در تورین باز کرده است.

رئیس یوونتوس با این انتخاب نشان داد که از شجاعت خوبی برخوردار است و تیم همیشه موفق خود را به یک مربی کم تجربه داده تا با او آینده تیمش را تضمین کند.

چیزی که می‌تواند شبیه به انتخاب گواردیولا برای بارسلونا باشد. اما حضور کم سابقه آنیلی در باشگاه میلان ممکن است در راستای خرید بازیکن جدید مد نظر پیرلو بوده باشد.

هر چند که بسیار بعید است آنیلی شخصا برای جذب بازیکن به مذاکره مستقیم اقدام کند، بنابراین در این مذاکرات باید شانس بیش‌تر را برای مسائل کلان فی ما بین دو باشگاه متصور شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آنیلی میلان یوونتوس بیانکونری آنیلی آ ث میلان آندره آنیلی آنیلی آنیلی یوونتوس بیانکونری میلان یوونتوس باشگاه میلان آندره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان

آفتاب‌‌نیوز :

مارکو فان باستن، رود گولیت و فرانک رایکارد، این سه فوق ستاره هلندی از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۳ در سن سیرو به میدان رفته و بهترین روز‌های باشگاه میلان را رقم زدند.

در آن مقطع باشگاه‌های حاضر در سری آ فقط اجازه داشتند سه بازیکن خارجی در ترکیب تیم خود داشته باشند و میلان توسط سیلویو برلوسکونی موفق به استخدام فرانک رایکارد، مارکو فان باستن، رود گولیت شد.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • ملاقات نیمار و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق در میامی / فیلم
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • ملاقات امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس جمهور ترکمنستان
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم