Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد رضا محدث روز دوشنبه در  جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا این شهرستان  اظهار داشت: همچنین طی بازدیدهای صورت گرفته از سوی کارشناسان این شبکه ، کلیه مدارس این شهرستان پروتکل های ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت می کنند ، ضمن آنکه ضروری است تا رعایت این پروتکل ها از سوی ۲۵ درصد از مدارس این منطقه با جدیت بیشتری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پلمپ یک واحد نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه اشاره و اضافه  کرد : برای یک نانوایی دیگر نیز به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار صادر شده ، ضمن آنکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح مساجد شهرستان انجام می شود.

دکتر محدث با تاکید بر اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است تا مردم دستورالعمل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند افزود: انتظار می رود عموم مردم در بازارهای محلی ، پاساژها ، فروشگاه های زنجیره ای  ، تاکسی ها و مکان های عمومی حتما از ماسک استفاده کنند و نکات بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و خاطرنشان کرد  : مردم نقش موثری در پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه دارند ،  ضمن آنکه رسانه ها می توانند مشارکت مردم را در این خصوص پررنگ تر کنند.

حمید رضایی ،  با تاکید بر اهمیت استفاده از ماسک ،مواد ضد عفونی ، پرهیز از هرگونه سفر غیر ضروری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی موجب حفظ سلامت جامعه می شود.

وی  با بیان اینکه باید تمهیدات مقابله با این ویروس در منطقه گسترده تر شود افزود: با توجه به نگرانی های موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا در این شهرستان ، انتظار می رود مدیران مدارس رعایت نکات بهداشتی برای دانش آموزان ، معلمین و فرهنگیان را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

به گفته فرماندار آستانه اشرفیه حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان از اهداف مهم ستاد مقابله با ویروس کرونا است و مدیران آموزش و پرورش این منطقه  در صورت صلاحدید می توانند با تعامل با شبکه بهداشت و درمان کلاس های مدارس را به صورت غیر حضوری برگزار کنند.

رضایی همچنین با اشاره به برگزاری آیین های عزاداری ایام محرم در این شهرستان اظهار داشت: امسال آیین های  سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در این شهرستان ،  با رعایت خوب پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

وی  ضمن قدردانی از همکاری هیات های مذهبی افزود: برنامه ریزی چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) نیز امسال طبق تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

فرماندار آستانه اشرفیه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح دانشگاه های این شهرستان را نیز ضروری عنوان و تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، انتظار می رود کلیه صنوف شهرستان دستوالعمل ها و مصوبات بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند ضمن آنکه دستگاه های نظارتی باید با حساسیت بیشتری بر  نحوه فعالیت اصناف نظارت کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان اخبار کنکور رعایت پروتکل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا پیشگیری از شیوع ستاد مقابله آستانه اشرفیه ضمن آنکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت المال با موضوع تثبیت اراضی کشاورزی گفت: پارسال یکهزار و ۲۴۰ سند مالکیت زراعی در این شهرستان صادر شد.

سید علی ترابی افزود: در این مدت سه هزار و ۷۸ پرونده ثبت و دو هزار و  ۱۵۰ رأی هیئت قانون صادر شده که منجر به صدور یکهزار و ۲۴۰ سند مالکیت شده است.

ترابی، بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر اداره های جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرآیند صدور اسناد خواستار شد.

وی، با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی به‌ منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.

اقبال جو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشنویه هم در این جلسه توجه به حقوق بیت المال را از اولویتهای اساسی عنوان کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان از حقوق بیت المال صیانت کنند.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، رؤسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرآیند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید