Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی اظهار کرد :پالایشگاه دوازدهم اکنون روزانه حدود ۴۶ میلیون مترمکعب گاز برداشت شده از فازهای ۲۲ و ۲۴ پارس جنوبی را تحویل می‌گیرد و بیش از ۴۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین تولیدی را تحویل خطوط انتقال گاز می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی گرامی‌شیرازی در این باره گفت: تحویل قطعی فازهای ۲۲ و ۲۴ پایان تیرماه امسال انجام شد و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدا در این فازها حاضر بودند که این موضوع سبب بهره‌برداری مناسب از بخش‌های مختلف پالایشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بخش‌های دیگری در این فازها در حال تکمیل است، تصریح کرد: پالایشگاه دوازدهم اکنون روزانه حدود ۴۶ میلیون متر مکعب گاز تحویل می‌گیرد و بیش از ۴۰ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌کند و تحویل خطوط انتقال گاز می‌دهد و با اینکه این فازها به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، با آمادگی کامل به استقبال زمستان می‌روند.

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی یادآور شد: تولید دیگر فرآورده‌های پالایشگاه نیز مطابق طراحی و برنامه در حال انجام است.

منبع: شانا

کلیدواژه: پارس جنوبی مجتمع گاز پارس جنوبی تولید گاز پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری استان به دریاچه ارومیه افزود: طی سال آبی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، از سد بوکان ۲۹۶.۵ میلیون متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: از سال آبی ۹۳و ۹۴ تا ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 846466 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان