Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در نشست کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، بر ضرورت اهتمام نسبت به اعتقادات و اخلاق در کلاس‌های درسی تأکید کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود معلمان در کلاس‌های درسی حتی در کلاس‌هایی مانند ریاضی و فیزیک مروج اخلاق و اعتقادات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد با اشاره به مشی شهید بهشتی در این زمینه، ادامه داد: شهید بهشتی در کلاس مثال‌هایی در رابطه با ابوذر و سلمان و سایر بزرگان اسلام مطرح می‌کرد و این‌گونه در عین تدریس زبان خارجی، مروج اندیشه‌های دینی نیز بود.

وی در ادامه بر ضرورت ترویج و فرهنگ‌سازی اطعام فرهنگی در جامعه تأکید کرد و افزود: انسان باید هم به اطعام فرهنگی و هم به اطعام جسمانی توجه کند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه همه طعام‌ها برای جسم نیست بلکه باید به طعام روح و فکر خود هم بیندیشیم، تصریح کرد: طعام جسمی در فرهنگ ما جا افتاده اما باید اطعام فرهنگی هم فرهنگ‌سازی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: باید به اطعام فرهنگی توجه بیشتری شود و این مهم با هدیه دادن کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی زیربنایی انجام می‌شود.

کد خبر 5035370

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد کتاب و کتابخوانی تهاجم فرهنگی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله اطعام فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد

استاندار مازندران گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه‌ها در سه محور سوادکوه، هراز و کندوان به تأمین اعتبارات نیاز دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمود حسینی‌پور در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از محور کندوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مازندران پرتردد ترین استان در تعطیلات نوروز بوده و هر ساله با حجم بالای تردد و مسافرت گردشگران روبروست.

وی با بیان اینکه 3 محور کندوان، هراز و سوادکوه محورهای پرتردد مواصلاتی مازندران هستند تصریح کرد: در هر سه جاده اقدامات مناسب جاده‌سازی انجام شد، اما در هر مسیر میزان اندکی عملیات جاده سازی باقی مانده است و بنابراین تصمیم گرفتیم مسئولان را پای کار بیاوریم تا تصمیمات لازم برای تأمین منابع مالی این جاده‌سازی در این محورهای پرتردد گرفته شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بذرپاش و مخبر امروز به جاده کندوان آمدند و بازدیدهای میدانی از محور راه انجام شد و قرار شداز محل مولدسازی و تسریع در طرح مولدسازی استان بتوانیم تا پایان امسال محدودیت مالی را در محور جاده چالوس برطرف کنیم. 70 روستا منطقه در کندوان سالهاست درگیر یکطرفه شدن مسیر هستند و قرار است 15 کیلومتر باقی مانده از مرزن آباد تا دزدبن را تا پایان امسال در اختیار مردم بگذاریم و مشکلات این روستاها حل شود.

حسینی پور بیان کرد: امیدواریم جاده هراز و سوادکوه محدوده پلسفید که فعالیت راهسازی آن‌ها شروع شده گره ترافیکی محورهای مواصلاتی باز شود و در جاده هراز هم یک تونل به طول 6 کیلومتر داریم که امیدواریم در خردادماه بهره برداری شود و مردم بتوانند براحتی در راه‌های مازندران تردد داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل
  • اشتباهات زندگی زناشویی
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • تدارک ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران امام حسنی (ع)