Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضا کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاهها به صورت آنلاین با اعضای  کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاهها امروز به بررسی اسناد و مدارک باشگاه تراکتور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها در کنفرانس تلفنی که  بین باشگاه تراکتور و اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت و موضوع ممیزی باشگاه تراکتور را رصد کردند. در پایان جلسه هم اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها  جمع بندی های لازم را با باشگاه تراکتور در این زمینه انجام داد.

گفتنی است، حضور نمایندگان باشگاهها در این جلسات الزامی است و در صورت غیبت آنان در نشست ها با جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای باشگاهها باشگاه تراکتور کمیته بدوی اعضای کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس