Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مذاکرات با الکساندر نوری برای سپردن هدایت آبی‌پوشان به این مربی از سر گرفته شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکساندر نوری، اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال است که در روزهای گذشته به دلیل حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، مذاکرات با او متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری که سابقه هدایت تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را دارد، شروطی برای بستن قرارداد دارد که طرفین در این زمینه در حال مذاکره هستند.

این مربی که در آلمان زندگی می‌کند، به دلیل اینکه دو رگه ایرانی – آلمانی است، مشکلی برای حضور در فوتبال ایران ندارد اما موضوع این است که خواهان دریافت پولش به دلار است در حالی که استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند قرارداد ریالی می‌بندند.

نوری دو شرط دیگر هم پیش‌روی باشگاه استقلال قرار داده که باشگاه در حال صحبت با او درباره این شروط است.

در صورتی که توافق نهایی صورت گیرد، این مربی همراه خود یک دستیار به ایران می‌آورد و دو دستیار ایرانی در کنار نوری در استقلال حضور خواهند داشت که اصلی‌ترین گزینه، مجید نامجومطلق است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید نامجومطلق الکساندر نوری مجید نامجومطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال