Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در آیین افتتاح یک دفتر خدمات گردشگری در تربت‌حیدریه گفت: در طول هفته گردشگری ۹ پروژه بوم‌گردی و ۶ خانه صنایع‌دستی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

اوافزود: پنج هتل و تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی توسط رئیس جمهوری در قالب ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید و بقیه طرح‌ها که بیشتر تاسیسات اقامتی هستند در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید خسارت بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریالی کرونا به گردشگری خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: تربت حیدریه با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری متنوع به عنوان یک شاهراه بزرگ در گذشته قرار داشته است و وجود ۱۰۰ اثر تبت ملی گواه این ادعا است.
مکرمی فر بیان کرد: تربت‌حیدریه در سال ۹۷ رتبه نخست گردشگر پذیری در استان خراسان رضوی با حضور ۴۰۰هزار گردشگر داخلی و خارجی رابه خود اختصاص داده بود.

او تصریح کرد: درحال حاضر هنوز مکانی در تربت حیدریه ناشناخته مانده است که امیدواریم با کمک مسئولین و مردم این مکان هارا بهتر بشناسیم و شاهد جذب گردشگر و توسعه گردشگری باشیم.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه گردشگری جاذبه گردشگری میراث فرهنگی تربت حیدریه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی اعلام کرد: هم اکنون مه در محور‌های  تربت جام - صالح آباد به ویژه گردنه کله مل، مشهد - کلات به ویژه گردنه گوجگی و باغچه – نیشابورمحدوده شریف آباد موجب کاهش دید افقی شده است.

براساس این گزارش محور سرخس – مشهد تا محدوده بزنگان و حوزه  شهرستان‌های تایباد، زاوه و تربت جام  هم به علت وزش باد به همراه گرد و خاک با کاهش دید افقی روبروست.

دیگر خبرها

  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی از کارگاه‌گردی در مازندران
  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز
  • کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب