Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:21:36 GMT

چهارمحال و بختیاری وارد موج سوم شیوع کرونا شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۵۶۹

چهارمحال و بختیاری وارد موج سوم شیوع کرونا شد

شیرانی از رشد فزاینده شیوع ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این استان در حالی وارد موج سوم شیوع کرونا شده است که در اوج این بیماری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مجید شیرانی» امروز (دوشنبه ۷ مهر) در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حالی که در هفته‌های گذشته بسیاری از استان‌های کشور وارد موج سوم شده بودند اما این استان همزمان در اوج موج دوم شیوع کرونا قرار داشت و در روزهای اخیر بلافاصله از موج دوم با همان شدت وارد موج سوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در عین حال با افزایش شیوع ابتلا به ویروس کرونا در استان طی روزهای اخیر، این استان در وضعیت قرمز شیوع قرار گرفته است.

 

شیرانی بابیان اینکه تعداد بیماران سرپایی و بستری در استان رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 343 بیمار سرپایی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر 118 بیمار بستری قطعی نیز در بیمارستان‌های استان چهارمحال و بختیاری بستری هستند که 36 نفر از آنها در شرایط وخیمی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری همچنین از فوت سه بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: با احتساب این سه مورد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به 259 نفر رسید.

 

شیرانی، چرخش خانوادگی ویروس کرونا را مهمترین عامل افزایش شیوع این بیماری در استان اعلام کرد و افزود: دورهمی‌های خانوادگی خطرناک‌ترین رفتار در خصوص افزایش ابتلا به ویروس کرونا است و از هم استانی تقاضا می‌شود دست‌کم به مدت چهار هفته از برگزاری این دورهمی‌ها خودداری کنند.

 

شیرانی مهار رشد فزاینده شیوع کرونا در استان را نیازمند اعمال برخی محدودیت‌های اجتماعی دانست و گفت: در روزهای آینده با تصمیم ستاد کرونا نسبت به این محدودیت‌ها تصمیم‌گیری و اطلاع‌ رسانی می‌شود.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده همگانی از ماسک و رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، خاطرنشان کرد: به هر اندازه پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود به همان میزان شیوع کرونا کاهش می‌یابد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: موج سوم شیوع کرونا چهارمحال و بختیاری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری کرونا در استان وارد موج سوم ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،

میزان بارندگی به شرح زیر است:
شهرکرد: ۸.۵
بروجن: ۹.۱
لردگان: ۲
کوهرنگ: ۴.۸
اردل: ۳.۱
بن:۱.۹
فارسان: ۸.۲
سامان: ۱.۷
شلمزار: ۴.۱
فرخ شهر: ۱۲.۸
مال خلیفه: ۰.۶
سورشجان: ۳.۹
بلداجی: ۶
ایلبگی: ۱.۶
دوآب صمصامی: ۲.۳
لیرابی: ۶.۷
دزک: ۸.۵

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری