Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاهها با اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نشست اعضا کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاهها به صورت آنلاین با اعضای  کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاهها امروز به بررسی اسناد و مدارک باشگاه تراکتور پرداختند.

همچنین  اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها در کنفرانس تلفنی که  بین باشگاه تراکتور و اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت و موضوع ممیزی باشگاه تراکتور را رصد کردند. در پایان جلسه هم اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها  جمع بندی های لازم را با باشگاه تراکتور در این زمینه انجام داد.

گفتنی است، حضور نمایندگان باشگاهها در این جلسات الزامی است و در صورت غیبت آنان در نشست ها با جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صدور مجوز حرفه ای باشگاهها کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه تراکتور کمیته بدوی اعضای کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار دنا در این نشست ، برگزاری اجلاسیه شهدای دنا و کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی استان در سال جدید دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای درخور شأن شهدا برگزار کنیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دنا هم در این نشست گفت: ۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.
عرفانی مقام بیان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که در بحث اجلاسیه برنامه‌های خوبی دارد شهرستان دنا است، ولی در برخی از کمیته‌ها که مسئول آن مدیران ادارات است، برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. 
وی تاکید کرد: این اجلاسیه مختص سپاه نیست، همه ما وظیفه همکاری و تلاش برای اجلاسیه شهدا را داریم.
عرفانی به مصوبات مهم این نشست اشاره کرد و گفت: نصب بیلبورد در ورودی شهرسی سخت از سمت محور یاسوج، نامگداری بلوار کمربندی به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارش کمیته‌ها توسط ادارات به سپاه جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی از جمله این مصوبات است..
وی اضافه کرد: همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای