Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@03:52:40 GMT

گوشی‌های ۳ میلیون تومانی در بازار کدام است؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۷۲۲

گوشی‌های ۳ میلیون تومانی در بازار کدام است؟

گوشی موبایل Samsung Galaxy A۰۱، ۱۶G به قیمت ۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، قیمت برخی از انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:   نام کالا  قیمت (تومان) Samsung Galaxy A01 16G 3,070,000 Samsung Galaxy Grand Prime Plus SM-G532F Dual SIM-8GB 3,199,000 Gplus Q10 GMC-636 Dual SIM 32GB Mobile Phone 3,200,000 Lava Benco V8 Dual SIM 32GB Mobile Phone 3,259,000 Samsung Galaxy A2 Core 8G 3,200,000 Samsung galaxy J2 core Dual 8GB 3,160,000 Xiaomi Redmi 8A-2/32GB 3,385,000.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت گوشی موبایل بازار فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت

با وجود افزایش قیمت دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۳ در دومین روز هفته، اما برآیند بازار نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰ روز گذشته ریزش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ هم در بازار یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو در طول ۱۰ روز گذشته با ریزش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که دناپلاس EF ۷، ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که طی ۱۰ روز گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. دناپلاس EF ۷، ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز در این بازه زمانی با افزایش ۶۰ میلیون تومانی، ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • پیش‌بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تولید موبایل هوشمند داخلی
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • قیمت گوشی امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • غفلت از نفوذ دلار تلگرامی؛ از موز و موبایل تا قطعات خودرو