Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@01:42:40 GMT

شروط الکساندر نوری برای سرمربیگری در استقلال

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۷۵۳

شروط الکساندر نوری برای سرمربیگری در استقلال

خبرگزاری تسنیم: الکساندر نوری، اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال است که در روزهای گذشته به دلیل حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، مذاکرات با او متوقف شده بود.

نوری که سابقه هدایت تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را دارد، شروطی برای بستن قرارداد دارد که طرفین در این زمینه در حال مذاکره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی که در آلمان زندگی می‌کند، به دلیل اینکه دو رگه ایرانی - آلمانی است، مشکلی برای حضور در فوتبال ایران ندارد اما موضوع این است که خواهان دریافت پولش به دلار است در حالی که استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند قرارداد ریالی می‌بندند.

نوری دو شرط دیگر هم پیش‌روی باشگاه استقلال قرار داده که باشگاه در حال صحبت با او درباره این شروط است.

در صورتی که توافق نهایی صورت گیرد، این مربی همراه خود یک دستیار به ایران می‌آورد و دو دستیار ایرانی در کنار نوری در استقلال حضور خواهند داشت که اصلی‌ترین گزینه، مجید نامجومطلق است.

منبع: فردا

کلیدواژه: الکساندر نوری استقلال سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...

برنامه «چهارگاه» با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و حسن بلخاری قهی به شبکه چهار بازمی‌گردد.

به گزارش روابط عمومی برنامه، ویژه برنامه«چهارگاه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی که سحر ماه رمضان و هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ آنتن شبکه چهار سیما را در اختیار داشت، با پخش دوباره قسمت‌های منتخب این برنامه، به تلویزیون باز می‌گردد.

حسام الدین سراج استاد آواز ایرانی، محمد اسماعیل آذر استاد شعر ایرانی، حسن بلخاری قهی استاد زیبایی‌شناسی و متین رضوانی پژوهشگر حوزه موسیقی ایرانی در این برنامه که نگاهی پژوهش محور و متفاوت به موسیقی و مناجات ایرانی دارد، حضور دارند و میزبان هنرمندانی از سراسر ایران هستند.

منتخب برنامه «چهارگاه» در ۲۰ قسمت، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ راهی آنتن شبکه چهار می‌شود.

در این برنامه که در عمارت تاریخی عین الدوله (نگارخانه برگ) ضبط شده است، درباره گونه‌های مختلف شعر، فرهنگ و ادبیات آوازخوانی و مناجات‌خوانی در نقاط مختلف کشور و همچنین آیین تعزیه در ایران صحبت می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟ ارسلان کامکار: ما را نمی‌خواهند، خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)

دیگر خبرها

  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی