Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:05:05 GMT

کشف سلاح غیرمجاز و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۷۸۳

کشف سلاح غیرمجاز و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی،  عبدالرحمن زحمتی گفت: این اسلحه که فعلا بلاصاحب قلمداد می شود، به همراه دو تیر فشنگ چار پاره و چهار تیر فشنگ ساچمه ای در یکی از زیستگاه‌های حومه شهر گرمه موسوم به صغارچیان کشف شده است.

وی افزود: تحقیقات برای شناسایی متهم اصلی، از سوی پلیس اطلاعات و امنیت و حفاظت محیط زیست شهرستان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش سوزی عمدی خودروی سواری

فرمانده انتظامی شیروان هم گفت: یک مورد آتش‌سوزی خودرو پیکان وانت در این شهرستان به وقوع پیوست که علت آن اختلاف خانوادگی با همسر و دخالت پدر خانم شاکی بوده است.

سرهنگ مسعود وحیدی روز دوشنبه اظهار داشت: همسر و پدر خانم شاکی ابتدا اقدام به آتش زدن خودرو کرده و سپس شاکی را با ضربات چاقو مجروح کرده‌اند که در این رابطه همسر و پدر خانه به شاکی به مراجع قضایی معرفی شدند و فرد مورد نظر نیز به بیمارستان منتقل شد.

کشف ۳۵راس دام غیر مجاز در مانه و سملقان 

فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: یک دستگاه کامیون توقیف و ۳۵ راس گوسفند غیر مجاز به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف وضبط شد.

 سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چمن بید، در محور بجنورد- جنگل گلستان به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی و دام های کشف شده نیز به اداره دامپزشکی مانه وسملقان تحویل داده شد.

کشف یک تن ماهی قاچاق در چمن بید

همچنین سرهنگ مهدی مهران فر افزود: ۲ دستگاه خودرو وانت بار با تعداد۴۲۰ قطعه ماهی از نوع کپور و آمور به وزن یک تن که به صورت قاچاق و فاقد  مجوزاز شهربجنورد به گنبد حمل می شد، کشف و ضبط شد.

وی افزود: ارزش این مقدار ماهی قاچاق۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ودر این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شد.

تلف شدن ۱۲ راس گوسفند در اثر برخورد با کامیون

سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شیروان گفت: با برخورد یک دستگاه کامیون با گله گوسفندان در حوالی روستای الله‌آباد این شهرستان ۱۲ راس گوسفند تلف و ۵ راس نیز زخمی شدند،علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

برچسب‌ها بجنورد سازمان حفاظت محیط زیست پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی بجنورد سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار