Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - نماینده ویژه کنترل تسلیحاتی در دولت آمریکا در سفر به سئول به اعمال فشار بر کره جنوبی با هدف مقابله با قدرت موشکی چین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «سَوث چاینا مورنینگ پُست»، «مارشال بلینگزلی» نماینده ویژه کنترل تسلیحاتی در دولت آمریکا امروز دوشنبه به سئول سفر کرد تا در خصوص لزوم تقابل موشکی با چین؛ کره جنوبی را تحت فشار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این رسانه، وزارت خارجه کره جنوبی با صدور بیانیه ای در این باره خاطر نشان کرد که «مارشال بلینگزلی» در دیدار با «هام سانگ ووک» معاون وزیر امور خارجه این کشور در امور جهانی و چندجانبه «به تبادل نظر و بررسی همکاری های دوجانبه پیرامون مسائل کلیدی مرتبط با کنترل تسلیحاتی و عدم اشاعه سلاح‌های اتمی پرداخت».

روزنامه مذکور در این باره آورده است که هدف از سفر این مقام آمریکائی به کره جنوبی اِعمال فشار بر سئول با هدف استقرار موشک‌های کوتاه بُرد و میان برد به منظور مقابله با آنچه واشنگتن مدعی «زورگوئی چین» است، می باشد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد

سال گذشته وقتی فرمانده نیروی هوافضای سپاه از موشک راهبردیِ فتاح رونمایی شد در یک برنامه تلویزیونی نکته مهمی را گفت که شاید امروز برخی‌ها به آن پی برده باشد.

به گزارش رجانیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده به بیانی ساده تاکید کرد با رونمایی از فتّاح، صدها میلیارد دلار پولی که غربی‌ها برای ساخت سامانه‌های پدافند ضدموشکی هزینه کرده بودند، ضربدر صفر شد، چرا که هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با این موشک‌ها را ندارد. 

این در حالی است که ایران برای هدف قرار دادن نواتیم از موشک خیبرشکن استفاده کرد که بیش از ۸ سال پیش وارد خدمت نیروی هوافضای سپاه پاسداران شده بود. بنابراین، ژنرال‌های غربی و سرکرده‌های رژیم صهیونیستی با عبور موشک‌های خیبرشکن از سد سامانه‌های متعدد اطراف پایگاه نواتیم، امروز واقعیت را به شکل اساسی و عینی لمس کردند که در برابر ایران کاملاً بی‌دفاع هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جانشین فرمانده سپاه: روند فروپاشی نظام اجتماعی غرب آغاز شده شعاع بُرد موشک های بالستیک ایران (+ نقشه)

دیگر خبرها

  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • اقدامات کره جنوبی برای مقابله با تنش‌های خاورمیانه
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • توصیه آمریکا به اسرائیل بعد از حمله موشکی سپاه به روایت محمد صدر /واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست