Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-وزیر راه آهن کشور پاکستان که اخیرا اثبات کرد حزب نواز دیدارهای پنهانی با فرماندهان ارتش دارد این بار نواز شریف را به ارتباط پنهان با اسامه بن لادن متهم کرد.

خبرگزاری میزان-  «شیخ رشید احمد» وزیر راه آهن پاکستان در افشاگری های جدید اعلام کرد: من 10 سوال از نواز شریف دارم که این توقع می رود او به سوالات من تا روز دوشنبه پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سوالات خود عنوان کرد: نواز شریف باید به صراحت بگوید چه مقدار پول از اسامه بن لادن دریافت کرده و چند بار با او ملاقات کرده است؟

همچنین این موضوع باید مشخص شود که چه کسی آدرس منزل اجمل قصاب را مشخص کرد و اطلاعات او را چه کسی به هند داد.

شیخ رشید افزود: سوال بعدی این است که چرا نواز شریف پس از خارج شدن از پاکستان به «نارندرا مودی» نخست وزیر هند تلفن زده و با او گفتگو می کند؟ در شرایطی که هند و پاکستان دچار تنش هستند آیا این کار اشتباه نیست؟

وزیر راه آهن پاکستان خواستار افشای تعداد تماس های تلفنی نواز شریف و مودی به همراه جزئیات مکالمات آنها شد.

شیخ رشید افزود: نواز شریف و حزب نواز باید به این سوال نیز پاسخ دهند که چه کسی اتوبوس هایی را برای حمله به دادگاه از لاهور به اسلام آباد فرستاد؟

رئیس حزب عوامی مسلم لیگ پاکستان در یکی دیگر از سوالات خود عنوان کرد: در انتخابات سال 2013 که نواز شریف به پیروزی رسید باید مشخص شود سیف الرحمان چه مقدار پول از قطر برای نواز شریف فرستاد و در عوض چه خواست؟

گفتنی است پس از اثبات ادعای شیخ رشید مبنی بر ملاقات پنهان مسئولین حزب نواز با فرماندهان ارتش ، نواز شریف هرگونه ملاقات با سران نظامی را ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل "محمد نواز شریف" + تصاویر شهردار اسلام آباد به اتهام فساد مالی برکنار شد حساب بانکی خانواده "نواز شریف" در پاکستان مسدود شد ضبط اموال دختر نخست‌وزیر سابق پاکستان حکم بازداشت دوباره نخست وزیر سابق پاکستان صادر شد

انتهای پیام/

تسنیم

برچسب ها: نواز شریف راه آهن پاکستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نواز شریف راه آهن پاکستان راه آهن پاکستان وزیر راه آهن نواز شریف شیخ رشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا

سخنگوی اسبق خانواده های اسرای صهیونیستی دربند مقاومت فلسطین در غزه در جدیدترین گفتگوی خود از کارشکنی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در مسیر مذاکرات و توافق میان اسرائیل و حماس به منظور تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «خییم روبشتاین»، سخنگوی اسبق خانواده های اسرای صهیونیست دربند مقاومت در مصاحبه ای با پایگاهی صهیونیستی از کارشکنی نتانیاهو در مسیر آزادی اسرا پرده برداشت.

روبشتاین در گفتگو با پایگاه «زمان» اسرائیل گفت: شکی ندارم که نتانیاهو مانع توافق بر سر آزادی اسرای ما خواهد شد و دلیل اصلی آن تعارض این مسئله با منافع شخصی اوست.

اعتراضات خانواده اسرای اسرائیلی: اقوام ما در اسارت می‌میرندخانواده‌های اسرای اسرائیلی جلسه کنست را برهم زدند

 

وی افزود: نتانیاهو به خوبی می داند که در روزی که اسرای ما آزاد شوند، «بتسلائل اصموطریچ»، وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی از مناصب خود استعفا خواهند داد؛ چرا که آنها معتقدند در صورت آزادی اسرا هزینه ای سنگین را متقبل خواهند شد و به همین دلیل است که نتانیاهو در مسیر هرگونه مذاکره و توافق برای آزادی اسرای ما کارشکنی می کند.

وقفه های مکرر کابینه رژیم صهیونیستی به ویژه شخص بنامین نتانیاهو در مسیر پرونده تبادل اسرا در شرایطی است خانواده های اسرای صهیونیست با گذشت ماه ها همچنان به اعتراضات سراسری خود به منظور تحت فشار قرار دادن نخست وزیر این رژیم جهت قبول شرایط گروه های مقاومت فلسطین در روند مذاکرات ادامه می دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم