Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:33:56 GMT

نباید از مسائل امنیتی خوزستان غافل شویم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۹۲۷

ساعت 24 - فرمانده نیروی انتظامی، گفت: وجود پاره‌ای مسائل نباید سبب شود که از مسائل امنیتی خوزستان غافل شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری، در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان، افزود: استان خوزستان نماد مقاومت، ایثار و فداکاری است.

وی ادامه داد: با توجه به ذخایر موجود در استان خوزستان لازم است که برای حل مشکلات با برنامه ریزی اصولی، زیرساخت‌ها را تقویت کنیم و در این راستا مسئولان مربوطه باید پای کار بیایند و کمک حال ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: نباید با توجه به شرایط موجود به گونه‌ای عمل کرد که بستر را برای موج سواری گروه‌های ضدانقلاب و تکفیری و…، فراهم کنیم. در واقع وجود پاره‌ای مسائل نباید سبب شود که از مسائل امنیتی استان غافل شویم.

سردار اشتری به افزایش کشفیات سرقت و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش نیز اشاره و تصریح کرد: وظیفه ما علاوه بر پیشگیری، برخورد قاطعانه است که به حمدالله نیروی انتظامی در خصوص برخورد با اراذل و اوباش به خوبی عمل کرده اما نیازمند حمایت و همراهی بیشتر سایر دستگاه‌ها هستیم؛ نیروی انتظامی نباید در این امر مهم تنها بماند.وی با تاکید بر اینکه امنیت، خط قرمز نیروی انتظامی است، به شهادت ۲ تن از مرزبانان طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی ایثارگرانه در مأموریت‌ها انجام وظیفه و به مردم خدمتگزاری می‌کنند. بنابراین لازم است در راستای رفع مشکلات و موانع موجود بیش از پیش اهتمام داشته باشیم، قطعاً رفع مشکلات در انجام مطلوب مأموریت‌ها تأثیرگذار است.

سردار اشتری در ادامه به اهتمام ویژه به معیشت کارکنان نیز تاکید کرد و گفت: معیشت کارکنان باید از اولویت‌ها باشد و رفع موانع و مشکلات در راستای تأمین مسکن آنان در دستور کار قرار بگیرد؛ بدون شک اگر بتوانیم رفاه معیشتی کارکنان را تأمین کنیم به همان نسبت در کسب توفیق در مأموریت‌ها نیز موفق تر عمل خواهیم کرد؛ الحق و الانصاف کارکنان ناجا خالصانه پای کار هستند.وی همچنین به لزوم اهتمام نمایندگان مجلس در افزایش بودجه ناجا اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که شما نمایندگان مردم در مجلس در این جلسات حضور داشته باشید و به بیان نقطه نظرات، مشکلات، راه حل‌ها و…، بپردازید؛ امیدواریم شاهد نتایج مطلوب این جلسات در آینده باشیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند

در راستای تأمین این منویات ذکر چند نکته ضروری است:

نخست اینکه یکی از اولویت‌های جامعه کارگری در آستانه روز جهانی کارگر، مقوله درآمد و معیشت است. قدرت خرید کارگران در سال‌های اخیر به‌شدت کاهش پیدا کرده است. امروز یکی از مطالبات عمومی کارگران، افزایش دستمزد است و بر این اساس رقمی که  امسال برای حداقل مزد تعیین شده به هیچ وجه کفاف نیازهای معیشتی آنان را نمی‌دهد و انتظار دارند رقم مزد۱۴۰۳ مورد بازنگری قرار گیرد. 

خواسته دیگر کارگران این است که به مطالباتشان برای مشارکت در بازار کار توجه شود، بنابراین دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند. اگر فکر کنیم نظرات کارگران بدون اثرگذاری و کارآمدی است، کشور را از سرمایه نیروی انسانی محروم کرده‌ایم و از این ظرفیت عظیم که همانا حضور و مشارکت کارگران است، غفلت ورزیده‌ایم. کارگران هم دانش و مهارت دارند و هم نیروی انسانی بالقوه و موتور محرک توسعه هستند. در همه کشورها محوریت بازار کار، اول سرمایه انسانی (نیروی کار) است و بعد سرمایه‌های مادی؛ اما متأسفانه در ایران به این امر توجه نداریم و اگر بخواهیم از این ظرفیت بزرگ برای توسعه و رونق تولید استفاده کنیم، باید به کارگران توجه ویژه داشته باشیم.

فراموش نکنیم کارگران علاوه بر اینکه صاحب مهارت‌اند، بعضاً کارآفرین هم هستند و می‌توانند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های خارق‌العاده انجام دهند یا از طریق تشریک‌مساعی با همکاران خود بخش‌های بزرگی از مشکلات صنعتی کشور را حل کنند. بنابراین توجه به کارگران و مشارکت و اعمال رأی آن‌ها در تصمیمات هم می‌تواند برای این قشر، روحیه‌بخش باشد و هم در عین حال امنیت ملی را ارتقا دهد.

اکثر قریب به اتفاق کارگران، قراردادی هستند، کارگران به فردا و آینده شغلی خود اطمینان ندارند اما متأسفانه دولت سازوکارهای مناسبی برای حمایت از کارگر ندارد نظارت‌ها نیز ضعیف است، امنیت شغلی کارگران دچار مشکلات اساسی شده است.

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند