Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان امروز در نشستی با کارگزاران حج و زیادت این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: دوران دفاع مقدس در مسائل نظامی، اقتصادی، اجتماعی و حتی در موضوع‌های فرهنگی منبع و ذخیره‌های عظیمی را برای نسل‌های آینده ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه دفاع مقدس، روز‌های درخشانی را ملت ایران رقم زد، تاکید کرد: حماسه‌ها و رشادت‌های این دوران باید برای نسل‌های آینده به خوبی تبیین شود.

فرماندار ویژه کاشان با تجلیل از خانواده معظم شهیدان و ایثارگران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: حماسه‌ها و خاطره‌های به یاد ماندنی دوران دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان برگ زرین و طلایی خواهد ماند.

او اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، کاشان به عنوان بزرگترین شهرستان پشتیبان از جنگ در کشور نام‌آور شد که این مهم بزرگترین افتخار برای مردم این خطه ولایتمدار است.

مرتضایی با اشاره به اینکه هنوز ناگفته‌های فراوانی از ابعاد هشت سال دفاع مقدس وجود که دارد که برای مردم ناشناخته است، یادآور شد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با جان و دل در برابر جنایتکاران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران در تسخیر نیرو‌های دشمن قرار گیرد.

او در ادامه نیز گفت: مراسم حج به عنوان یک وظیفه عبادی سیاسی که هر سال مسلمانان از سراسر جهان را در یک زمان و مکان مقدس و مشخص گردهم می‌آورد تا افزون بر بستن پیمانی دوباره با، ولی امر مسلمین جهان، نسبت به اوضاع سیاسی اجتماعی و اقتصادی جهان اسلام آشنا شوند، متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: اگرچه حضور فیزیکی مسلمانان امسال در آئین حج امکان‌پذیر نیست، اما انجام برنامه‌های معنوی، مذهبی و سیاسی از جمله محکوم کردن جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همچنین توطئه‌های رژیم نژادپرست صهیونیستی متوقف نشده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس تجلیل از خانواده شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دفاع از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و وجب به وجب خاک ایران اسلامی با قدرت و با اقتدار ادامه خواهد داشت.

محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، درباره واکنش ایران به حمله ناجوانمردانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: این تجاوز آشکاری که رژیم صهیونیستی در منطقه با رهبری آمریکا به کنسولگری ایران حمله کرد و جمعی از مستشاران نظامی ما را در این کنسولگری مظلومانه به شهادت رساند و ما در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های نظام و به تاسی از رهبر معظم انقلاب که چه زیبا فرمودند که «دوران بزن در رو تمام شده، بزنی می‌خوری»؛ اسراییل از رزمندگان کفرستیز اسلام سیلی محکمی خورد.

وی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم ما دفاع کردیم و هیچ وقت در طول تاریخ حمله کننده نبودیم. امروز امنیتی که در کشور ما برقرار است مرهون دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس می باشد. در حقیقت فرهنگ اصیل ما دفاع است.

اسبقیان تصریح کرد: در طی این ۸ سال از نظام جمهوری اسلامی، از آرمان های شهدا و امام عزیز شهدا دفاع کردیم و خواهیم کرد. اگر اتفاق خاصی هم رخ دهد راهبردهای دفاعی ما تمام اهداف دشمن را دربرمی‌گیرد. این استراتژیی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح در راستای رهنمودهای فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب دنبال می کنند.

وی ادامه داد: ما شروع کننده هیچ جنگی نیستیم و نخواهیم بود، بلکه قدرت نظامی بازدارنده خود را به رخ استکبار جهانی و مجموعه آن ها خواهیم کشید. امروز معادلات امنیتی جدیدی را به دنیا نشان دادیم که اگر متجاوز آشکارا به خاک ما حمله کند به وظیفه دفاعی خود عمل خواهیم کرد، چنان که در دوران ۸ سال دفاع مقدس عمل کردیم.

اسبقیان افزود: امروز با این دفاع مشروع به جهانیان و متجاوزین نشان دادیم که راهبردهای دفاعی ما بسیار غنی است.

معاون وزیر در پایان خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش کشور طی ۸ سال دفاع مقدس شهدای بزرگی را به نظام مقدس اسلامی و انقلاب تقدیم کرده و از این دفاع مشروع ملت شادمان است. به عنوان یک شهروند بسیجی ایرانی که افتخار حضور در دفاع مقدس را داشته ام معتقدم که دفاع از آرمان های انقلاب، نظام و رهبری معظم و وجب به وجب خاک ایران اسلامی با قدرت و با اقتدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • حمله موشکی ایران به اسرائیل در دفاع از امنیت کشور بود
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت