Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مطهری مربی پرسپولیس در خصوص بازی با السد قطر  و تقابل پیش روی پرسپولیس در مقابل تیم پاختاکور ازبکستان صحبت هایی را انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال  پرسپولیس ایران روز یکشنبه در مرحله بک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم السد قطر به پیروزی یک بر صفر رسید .

حمید مطهری مربی پرسپولیس ایران در خصوص بازی با السد قطر  و تقابل پیش روی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پاختاکور ازبکستان صحبت هایی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری گفت:

اصول کار پاختاکور براساس شرایط فیزیکی و بدنی است. در این مدت نشان داده زمانی که توپ را دراختیار دارد تیم خوب است و سعی می‌کند بازی مالکانه داشته باشد. پاختاکور را حریف قابل احترامی می‌دانم.

مطهری همچنین اضافه کرد:

عیسی، گل پیروزی و مهمی را به ثمر رساند اما زحمات همه بچه‌ها را تکمیل کرد. پیش از این هم با من در پیکان کار کرده و با شناخت کامل یارگیری‌های خود را انجام دادیم. آل کثیر با تمام وجودش کار می‌کند همانگونه که سایر نفرات جدید تیم و بازیکنان قبلی هم با تمام وجود زحمت می‌کشند. در کل آل کثیر نتیجه کار تیمی را به ثمر رساند. دلم نمی‌آید تنها از عیسی نام ببرم بلکه باید بگویم تمام بچه‌ها بهترین بازیکن پرسپولیس هستند.

مربی پرسپولیس افزود:

اعتقاد دارم نعمتی کاری انجام نداد و داور کره‌ای اشتباه کرد. هیچ اتفاقی در آن صحنه رخ نداد و همانطور که مهدی بن‌عطیه پس از اقدام شیطنت‌آمیزش ناگهان دو ساعت مانده به دیدار پرسپولیس بخشیده شد، باید سیامک نعمتی را هم ببخشند.

مطهری گفت:

خود من و یحیی گل‌محمدی بارها با بازیکنان صحبت کرده و تأکید کرده‌ایم تمرکزشان روی بازی باشد. باید اینقدر قوی کار کنیم که حتی اگر اشتباه داوری هم به ضرر ما بود آنها را شکست بدهیم و کارهای بزرگی انجام بدهیم.

لازم به ذکر است که بازی پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: السد قطر پاختاکور ازبکستان اخبار پرسپولیس السد قطر پاختاکور ازبکستان حمید مطهری عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد