Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:45:09 GMT

جلسه مدیران ذوب‌آهن و سرمربی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۱۹۶

جلسه مدیران ذوب‌آهن و سرمربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عصر امروز جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان با حضور تمامی اعضا و همچنین سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان برگزار شد.
در این جلسه که به بررسی نیازهای تیم فوتبال بزرگسالان اختصاص داشت، رحمان رضایی نیازهای خود را در زمینه سخت افزار، اضافه شدن بازیکنان جدید در اردوی پیش فصل و تعیین وضعیت بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه رحمان‌رضایی تاکید کرد، با توجه به نزدیکی آغاز مسابقات لیگ برتر هرچه سریعتر لیست بازیکنان در رده بزرگسالان، سهمیه زیر ۲۳ سال و دیگر رده‌های سنی مشخص و تعیین تکلیف شود.

اعضای هیات مدیره نیز ضمن اعلام حمایت از سرمربی تیم، اظهار امیدواری کردند بتوانند کلیه نیازهای تیم فوتبال بزرگسالان و مورد نیاز رحمان رضایی را برطرف کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون