Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:48:04 GMT

آتش نشانان سربازانی همیشه آماده

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۳۴۹

آتش نشانان سربازانی همیشه آماده

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : رسالت خطیر آتش نشانان در حوادث مختلف و ایثار آن ها، رشادت‌های رزمندگان را در دوران دفاع مقدس تداعی می‌کند از این رو خدمت این افراد عبادت است.

او تلاش‌های کارکنان آتش نشانی قصرشیرین را در این شهرستان مرزی در تمامی حوادث و همچنین همکاری آن‌ها در بحران‌های مختلف و ماموریت‌های محوله شایسته قدردانی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قصرشیرین گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۱۰۸ مورد عملیات امدادی توسط آتش نشانی این شهرستان صورت گرفته است.

عباس کرمی افزود: این عملیات‌ها در بخش‌های مختلف از جمله اطفای آتش سوزی در باغ‌ها و مزارع، مراتع و جنگل، واحد‌های مسکونی، امداد جاده‌ای انجام شده است.

او با تبریک فرارسیدن هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، افزود: سامانه ۱۲۵ وتلفن ۴۲۴۲۲۴۴۴با پیش شماره ۰۸۳آتش نشانی قصرشیرین برای اطلاع رسانی سریع شهروندان در مورد آتش سوزی و دیگر حوادثی است که در سطح شهر رخ می‌دهد.

او گفت: هم اکنون سه گروه آتش نشان در سه شیفت با سه دستگاه ماشین آتش نشانی سنگین و ۲ دستگاه پیشرو در مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قصرشیرین به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمت به همشهریان در حوادث و سوانح احتمالی هستند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آتش نشانی آتش نشان آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۶:۵۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی خودرو ایسوزو گزارش شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

هادی عیدی پور افزود: در این حادثه خودرو ایسوزو به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج و با گاردیل برخورد و سپس واژگون شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده در زیر کابین خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، وی را خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

عیدی پور گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مصدومیت و قطع عضو راننده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه