Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:21:19 GMT

رییس هیات نجات غریق و غواصی هرمزگان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۳۹۲

رییس هیات نجات غریق و غواصی هرمزگان انتخاب شد

مجمع انتخابات رییس هیات نجات غریق و غواصی  هرمزگان با حضور مهدی مستجاب الدعوه سرپرست فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ، حمید رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای مجمع استان برگزار شد.
در این مچمع  انتخاباتی که بین فرجام دانش و رامین حسین وند برگزارشد، حسین وند توانست با کسب ۹ رای از ۱۶ رای ماخوذ رییس هیات نجات غریق وغواصی هرمزگان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرپرست فدراسیون نجات غریق وغواصی نیز دراین مجمع اظهارداشت: هیات های استانی بازوان فدراسیون هستند و فدراسیون بدون آن‌ها نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.
مستجاب الدعوه افزود: ما در فدراسیون همیشه حامی و پشتیبان هیات های استان‌های سراسر کشور بوده‌ایم و امیدوارم این موضوع به هیات های شهرستانی نیز تسری پیدا کند.
 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان هم گفت: اگر قسمتی از برنامه‌ها و گفته‌های کاندیداها، اجرایی و عملیاتی شود به طور قطع مشکلی در هیچ هیاتی نخواهیم داشت.
محمود رضا امیاری با اشاره به اهمیت و جایگاه مربیان و ناجیان غریق در رشته شنا و نجات غریق تاکید کرد:  کمترین کوتاهی و سُستی در امر تربیت ناجیان غریق موجب بروز حوادث جبران ناپذیر و بروز غریق می‌شود و کم کاری در تربیت و احراز صلاحیت ناجیان تبعات خطرناکی برای جان انسان‌ها دارد.
وی اظهار کرد: منتخب جدید با استفاده از خردجمعی کاندیداها، می‌تواند در رعایت حق و حقوق ناجیان موفق عمل کند .
رامین حسین وند رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی هرمزگان هم با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع نسبت به خود، چشم انداز و برنامه‌های این هیات را اولویت دادن به آموزش و اجرای صحیح آیین نامه‌های فدراسیون و همچنین برنامه ریزی در جهت آموزش مربیگری و ارتقای جایگاه ناجیان غریق در استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، رامین حسین وند کارشناس سوانح هوایی و ایمنی پرواز و مدرس نجات غریق و مربی منتخب استان هرمزگان و مدیر باشگاه هوایی درسابقه ورزشی خود دارد. 

برچسب‌ها فدراسیون نجات غریق وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق وزارت ورزش و جوانان هرمزگان فدراسیون نجات غریق وزارت ورزش و جوانان هرمزگان اخبار کنکور نجات غریق و غواصی هیات نجات غریق حسین وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است

پیوند دوباره فرانسه و زیدان، در آینده‌ای نزدیک برقرار نخواهد شد. 

فیلیپ دیالو، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، فعلا درهای تیم ملی فوتبال این کشور را به روی زین الدین زیدان بسته است.

طرفداری | به گزارش Le Figaro، دیالو در مصاحبه اخیرش گفته است که فارغ از عملکرد فرانسه در یورو ۲۰۲۴، جایگاه دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور امن است. دشان که با تیمش نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شد، چندی پیش و در دوران ریاست نوئل لو گرات در فدراسیون فوتبال فرانسه، قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. 

اما تغییر در رأس هرم فوتبال فرانسه هم، جایگاه دشان را به خطر نیانداخته است. دیالو در واکنش به زمزمه‌های نزدیک بودن زیدان به نیمکت فرانسه گفته است:

در وهله اول باید گفت که زیدان یکی از نمادهای فوتبال فرانسه است؛ این قدردانی ما و جایگاه والای او به خاطر تمامی چیزهایی که به مردم فرانسه عرضه کرد را نشان می‌دهد. اما در وهله بعد، ما بهترین سرمربی فوتبال فرانسه را تا سال ۲۰۲۶ در اختیار داریم. این تمام چیزی است که در این راستا باید گفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند