Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال که این روزها زیر فشار انتقادات هواداران این تیم قرار دارد و او را به پرسپولیسی بودن هم متهم می‌کنند. اتهامی که شاید پر بیراه هم نباشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال تهران پس از سپری کردن چند ماه پر بحث و جدل و پر حاشیه در نهایت با شکست مقابل تراکتور در فینال جام حذفی و حذف از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل پاختاکور کارش را در این فصل با ناکامی به پایان رساند و در این شرایط حاشیه‌های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌های داخلی که منجر به استعفای مجیدی شد و وعده محقق نشده بازگشت استراماچونی در کنار شایعات پررنگ جدایی ستاره‌های تیم هواداران آبی‌را به اوج خشم و ناراحتی از مدیریت باشگاه رسانده است.

در این شرایط تصاویری قدیمی از فعالیت سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در فضای مجازی پخش شده که نشان از ارادت او به تیم رقیب یعنی پرسپولیس دارد. اگرچه مشابه این تصاویر زمان حضور او در هیات مدیره پخش شده بود و سعادتمند آنها را نسبت به علاقه به پرسپولیس نامربوط دانسته بود ولی مروری بر آنها نشان می‌دهد شایعه پرسپولیسی بودن سعادتمند چندان هم دور از واقعیت نمی‌تواند باشد.

در هر صورت علاقه به تیم رقیب از سوی مدیرعامل یک باشگاه پیش از دوران فعالیتش به خودی خود نکته‌ای منفی نیست و افراد با عملکرد خودشان در یک مجموعه سنجیده می‌شوند و از همین رو اگر احمد سعادتمند بابت موضوعی مجبور به پاسخگویی به هواداران تیمش باشد عملکرد مدیریت خودش و اتفاقات و حواشی پیرامون باشگاه و بلاتکلیفی تیم در خیلی از موارد از جمله سرمربی فصل آینده است تا اینکه بخواهد در مورد علاقه به پرسپولیس صحبتی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور پاختاکور احمد سعادتمند احمد سعادتمند پاختاکور تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد

رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد خود در دیدار برابر ملوان، فرصت حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد