Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله پاپی که سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۱ را کسب کرده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از تعطیلی اردوی تیم ملی تمرین را به صورت انفرادی انجام می‌دهم اگرچه به تنهایی تمرین کردن، بسیار سخت است چون با شرایط جسمانی که دارم، جابه جایی نیزه برایم مشکل است ولی به هر حال برای حفظ آمادگی جسمانی‌ و دور نشدن از شرایط مسابقات، تمرین را مرتب و به صورت روزانه انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هنوز مجوزی برای آغاز اردی تیم ملی نداده است در حالی که سایر کشورهای حریف تمرینات گروهی را شروع کرده‌اند.

ملی پوش خوزستانی و قهرمان پارادوومیدانی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی دارد گفت: مهمترین دغدغه ام مسائل مالی است. با توجه به اینکه سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۱ را کسب کردم انتظار دارم حمایت بیشتری صورت گیرد تا با آرامش بهتری کار کنم هر چند تمام تلاشم را می‌کنم تا خوش رنگ ترین مدال را به دست آورم.

وی با بیان اینکه در مدت یک ماه اخیر تمرین را در خرم آباد زیر نظر  مربی تیم ملی دنبال می کنم گفت: با هزینه شخصی به خرم آباد آمدم و هتل گرفتم و تاکنون یک‌صد میلیون ریال هزینه کردم.

پاپی ادامه داد: سال گذشته با پول خودم یک نیزه به مبلغ یکصد میلیون ریال خریدم همچنین چند روز پیش مجددا یک نیزه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال خریدم در حالی که فدراسیون  هیچ کمکی به من نکرد.

وی گفت: در زمانی که تمرینات تیم ملی تعطیل است نه سراغی از ما گرفتند و نه کاری برایم کردند و خودم به تنهایی تمرین را دنبال می کنم. روی هم رفته تمرین را به خوبی پشت سر گذاشتم و رکوردهای خوبی به ثبت رساندم.

به گزارش ایرنا نهم و دهم مهرماه مسابقات کشوری پارا دوومیدانی کشور (رکوردگیری تیم ملی) با حضور برترین ورشکاران کشور در تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها پاراالمپیک خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاراالمپیک خوزستان اهواز پاراالمپیک خوزستان اهواز اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین و کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه لندکروز به صورت قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در گمرک تمرچین با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کشف یک هزار و ۴۳۵ حلب (۱۰ تن و ۴۷۰ کیلو گرم) روغن جامد فاقد مجوز و قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید رجایی شهرستان بوکان توسط پلیس این شهرستان به ارزش تقریبی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در طول ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

سردار "رحیم جهانبخش" خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین و کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در بوکان
  • قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول