Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی روز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه این شهرستان افزود: طبق فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، طلاب و استادان حوزه باید با یک دست رساله علمیه و با دست دیگر دفاع از ارزش‌ها را عهده‌دار باشند و امروز به لطف الهی این خصوصیت در روحانیان نهادینه شده است.

وی ادامه داد: در هر کجا که نظام اسلامی احساس نیاز ‌کند، بسیج طلاب و دیگر روحانیان در کنار مجاهدت علمی خود که یکی از رسالت‌های حوزه علمیه است در دفاع از فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی آماده و پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه گفت: طلاب سال تحصیلی خود را با میثاق با شهدا آغاز کردند و به طور حتم ادامه راه آنها با تبعیت کامل از نایب امام عصر (عج)، امام خامنه‌ای است، چرا که حوزه معاونت امام زمان (عج)، ولایت فقیه است و هر کس دلداده امام عصر (عج) است باید از این ولایت عامه و نیابت عامه به معنای واقعی کلمه تبعیت کند.

هم اکنون بیش از ۵۰۰ طلبه و روحانی از سطح یک تا سطح چهار (دکتری) در حوزه‌های علمیه تربت‌حیدریه تحصیل می‌کنند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

برچسب‌ها حوزه علميه تربت حیدریه آغاز سال تحصیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه تربت حیدریه آغاز سال تحصیلی حوزه علميه تربت حیدریه آغاز سال تحصیلی اخبار کنکور حوزه های علمیه تربت حیدریه سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه‌های علمیه حادثه تروریستی مسکو را محکوم کرد

 آیت الله علیرضا اعرافی در پیام‌های جداگانه‌ای به «عالیجناب پاتریارک کیریل رئیس کلیسای ارتدوکس» و «شیخ راویل عین الدین رئیس اداره مسلمانان روسیه» حادثه تروریستی در یکی از تالار‌های مسکو را محکوم و با مردم و علما و شخصیت‌های دینی این کشور ابراز همدردی کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه در پیام به رئیس کلیسای ارتدوکس تصریح کرده است: دریافت خبر حادثه تروریستی در یکی از تالار‌های مسکو جان باختن جمعی از شهروندان بی گناه روسیه توسط تروریست‌های سنگدل موجب تالم و تاثر قلوب ما و ملت ایران گردید.

پیام ادامه یافته است: بی ترددید این گونه جنایات و کشتار مردم بی دفاع، هیچ ارتباطی با آموزه‌های رحمانی و وحدت گرای اسلام و مسلمانان ندارد و بر خلاف تعالیم صریح قرآن کریم و مکتب پیامبر اسلام و اهل بیت مکرم ایشان و همچنین مغایر با فتوای علمای بزرگ اسلام است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب به نام خود و به نام حوزه‌های علمیه جمهوری اسلامی ایران، جنایت اخیر علیه جمعی از شهروندان روسیه را قویا محکوم نموده و مراتب تسلیت، همدردی و احترام خود را به علما و شخصیت‌های دینی کشور شما و همچنین مردم و خانواده‌های داغدیده تقدیم می‌نمایم.

همچنین در بخشی از پیام آیت الله اعرافی به رئیس اداره مسلمانان روسیه آمده است: جنایات جریان‌های تکفیری و افراطی در واقع گام برداشتن در راه استکبار و صهیونیسم جهانی می‌باشد و امروز دروغگویی این گروه‌ها در دفاع از اسلام در موضوع فلسطین و دفاع از مردم مظلوم غزه کاملا مشهود است و جریان تکفیر جنایت کار، در مساله فلسطین در کنار صهیونیست‌ها ایستاده است.

تیراندازی تروریست‌ها و اقدام آنها به آتش‌سوزی محل قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در منطقه مسکو شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به جان باختن ۱۳۷ نفر (بنا بر آمار کمیته تحقیقات روسیه) و مجروح شدن ۱۸۰ نفر (بنا بر آمار وزارت بهداشت منطقه مسکو) منجر شد. شاهدان عینی از حضور چهار تروریست سخن گفتند که بعدا گفته شد آنها مواد قابل اشتعال برای آتش زدن سالن نیز همراه داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • پیام مدیر حوزه‌های علمیه به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • مدیر حوزه‌های علمیه حادثه تروریستی مسکو را محکوم کرد