Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که گروه های جنایتکار خانه ای را با موشک در محله رضوانیه هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن چند  نفر از جمله کودکان و زنان شد.

در این بیانیه آمده است:  در زمانی که دولت و نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای دفاع از منافع شهروندان، محافظت از آنها، اعمال قانون و حمایت از ثبات انجام می دهند، باندهای جنایتکار و گروه های غیرقانونی برای ایجاد هر ج و مرج، وحشیانه علیه شهروندان بی دفاع مرتکب جرم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیانیه ادامه داده این باندها بعد از ظهر امروز در منطقه «البوشعبان» (آلبوعامر) در محله الرضوانیه بغداد مرتکب جنایت ناجوانمردانه ای شدند و با موشک کاتیوشا خانه شهروند غیرنظامی را هدف قرار دادند که در اثر این جنایت پنج نفر (سه کودک و دو زن) کشته و دو کودک دیگر زخمی شدند.

در این بیانیه نوشته شده که نخست وزیر به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح با صدور دستوری همه مقامات و نیروهای امنیتی را مامور پیگرد و دستگیری عاملان این حمله کرده است. 

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق گفته که الکاظمی دستور رسیدگی فوری به این حادثه و پیگرد قانونی عاملان از هر گروه و جناحی را برای مجازات آنها به شدیدترین شکل صادر کرد.

برچسب‌ها عراق مصطفی الکاظمی بغداد موشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عراق مصطفی الکاظمی بغداد موشک عراق مصطفی الکاظمی بغداد موشک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق

پس از آنکه رویترز به نقل از کتائب حزب‌الله عراق مدعی ازسرگیری حملات این گروه مقاومت علیه پایگاه‌های نظامی آمریکایی شد،رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت با رصد بیانیه‌های منتشر شده، این خبر را تکذیب کردند

به گزارش مشرق، «کتائب حزب‌الله عراق هیچ بیانیه جدیدی منتشر نکرده است». این را خبرنگار شبکه المیادین لبنان پس از انتشار خبر ازسرگیری حملات این گروه مقاومتی علیه مواضع آمریکایی‌ها گزارش داد.

پس از آنکه خبرگزاری رویترز مدعی از سرگیری حملات کتائب حزب‌الله عراق به دلیل عدم پیشرفت در موضوع خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور در جریان سفر نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی به واشنگتن شد، رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت صحت این خبر را زیر سوال بردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز نوشت، طی ۴۸ ساعت گذشته کتائب حزب الله عراق نه بیانیه‌ای صادر کرده نه سخنگویش موضعی گرفته است.

آنچه در این خصوص منسوب به حزب الله عراق منتشر شده، صحیح نیست. رونوشت به رویترز، اسکای نیوز و الجزیره.

این در حالی است که در پی حمله‌ای جدید به مقر غیرقانونی نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، رویترز و پس از آن چند رسانه دیگر به نقل از آن، ادعا کردند، کتائب حزب الله عراق، حملات به نیروهای آمریکایی را از سر می‌گیرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال