Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز برگزار شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه با اشاره به شرایط سخت بودجه و محدودیت‌های منابع درآمدی کشور، گفت: در شرایط سخت و دشوار باروحیه امیدواری، هماهنگی، همدلی و انسجام بسیاری از مشکلات قابل‌حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس‌جمهور استان گلستان را استانی پراهمیت برای کشور برشمرد و گفت: استان گلستان استانی است که از هر نظر پشتوانه‌ای مهم برای کشور است و با وجود اقوام و مذاهب مختلف در این استان، شاهد انسجام بسیار خوب در بین مردم و مسئولین هستیم.

جهانگیری با اشاره به طرح ملی زهکشی ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی استان گلستان گفت: تاکنون ۸۰ هزار هکتار از اراضی این استان زهکشی شده که امیدوارم این طرح ملی با سرعت بیشتر تکمیل و نهایی شود.

معاون اول رئیس‌جمهور هم مرز بودن استان گلستان با کشور ترکمنستان را یکی از مزیت‌های مهم استان برشمرد و گفت: تجارت مرزی می‌تواند یکی از کانون‌های توسعه استان باشد و باید اقدامات لازم برای بازگشایی کامل مرز و توسعه مبادلات تجاری میان استان گلستان و کشور ترکمنستان انجام شود و امیدوارم هر چه سریع‌تر منطقه آزاد اینچه برون به عنوان یک کانون توسعه به تصویب نهایی برسد.

جهانگیری با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان استان گلستان، از معاونین خود خواست جلسه‌ای را برای رسیدگی به این مشکلات برگزار کنند.

در این جلسه استاندار گلستان نیز گزارشی از وضعیت استان در بخش‌های مختلف ارائه و پیشنهاداتی را برای ارتقا وضعیت استان مطرح کرد.

نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گزارشی از مسائل اصلی و مشکلات کلان استان نظیر مشکل آب شرب، صنایع تبدیلی کشاورزی و راه‌آهن ارائه کردند و خواستار توجه و نگاه ویژه دولت به این استان شدند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری گلستان معاون اول رئیس جمهور مجمع نمایندگان مردم استان گلستان معاون اول رئیس جمهور استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از دیدار و رایزنی روسای جمهور ترکیه و عراق در بغداد درباره تحولات منطقه و پرونده‌های مشترک میان ۲ کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه که امروز وارد بغداد شده بود با «عبد اللطیف جمال رشید» همتای عراقی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) دو طرف در این دیدار درباره تحولات منطقه و در راس آن جنگ غزه رایزنی کرده و بر ضرورت جلوگیری از تشدید تنش در منطقه تاکید کردند.

رئیس جمهور عراق و اردوغان بر اهمیت تشدید تلاش‌ها برای مقابله با چالش‌های تغییرات آب و هوایی و بحران آب تاکید کردند.

دو طرف همچنین درباره پرونده‌های مختلف میان دو کشور و به ویژه پرونده آب رایزنی کردند.

ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: روسای جمهور ترکیه و عراق بر ضرورت توقف تجاوز به غزه و حمایت از ملت فلسطین تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: روسای جمهور ترکیه و عراق همچنین بر لزوم کاهش تنش در منطقه و توقف تشدید تنش تاکید کردند.

رشید در سخنانی در این دیدار بر ضرورت همکاری میان ۲ کشور در زمینه مقابله با تروریسم تاکید کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بغداد اجازه نمی‌دهد خاک عراق سکوی تهدید کشور‌های همسایه باشد. ما همچنین هرگونه حمله یا تجاوز به شهر‌های عراق را رد و بر لزوم احترام به حاکمیت و امنیت عراق تاکید می‌کنیم.

رئیس جمهور ترکیه نیز در دیدار با همتای عراقی خود اظهار کرد: ما نیاز عراق به آب را درک می‌کنیم. پروژه جاده توسعه مهم است و ما به حمایت خود از عراق برای تکمیل آن ادامه خواهیم داد.

اردوغان همچنین بر ضرورت اقدام مشترک کشور‌های اسلامی برای توقف جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد.

وی همچنین تاکید کرد که تلاش‌ها برای توقف بی‌عدالتی و ظلم علیه ملت فلسطین ادامه دارد.

اردوغان صبح امروز مورد استقبال «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق قرار گرفته بود.

این نخستین سفر اردوغان به عراق از سال ۲۰۱۱ تا کنون است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • لایروبی همه زهکشی‌های دشتستان تا سال ۱۴۰۵ تکمیل می‌شود