Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سازمان بیمه سلامت،  محمد مهدی ناصحی درباره اقدامات سازمان بیمه سلامت در راستای توجه به جهش تولید افزود: در این باره سازمان بیمه سلامت اقداماتی انجام داده که می‌توان به اجرای طرح حـذف دفترچه کاغذی و توجه به پروژه‌هایی مانند توسعه و ارتقای پایگاه برخط بیمه شدگان کشور و استحقاق سنجی، نسخه نویسی الکترونیکی و تبادل الکترونیکی اسناد بستری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به کنترل و کاهش قیمت تمام شده درمان روستاییان بیان کرد: اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان روستاییان با جامعه هدف ۲۰ میلیون نفری نیز یکی دیگر از طرح‌های مورد توجه در بحث جهش تولید است که عملیات اجرایی آن در دو استان خوزستان و هرمزگان به صورت پایلوت آغاز و پیش بینی می‌شود این طرح به مدت دو سال به طور کامل در سراسر کشور اجرایی شود.

وی ادامه داد: در راستای توسعه محصولات تولیدی، کاهش وابستگی و کسب بازار هدف، طرح تولید صافی‌های همودیالیز در شرکت فارماشیمی در حال اجرا است؛ این طرح در مرحله انعقاد قرارداد با طرف خارجی است و پیش بینی مدت اجرای طرح یک سال خواهد بود.

ناصحی گفت: ‌توسعه دولت الکترونیک از طریق برقراری امکان استعلام سیستمی و حذف دفترچه‌های کاغذی در راستای کاهش وابستگی به واردات برگه‌های کاربن لس نیز در سازمان بیمه سلامت با هدف جهش تولید مورد توجه قرار گرفته است.

 مدیر عامل سازمان بیمه سلامت یادآورشد: تشکیل پایگاه اطلاعاتی برخط بیمه شدگان در راستای حذف هم‌پوشانی و هدر رفت منابع، ‌ساماندهی درآمدهای قابل وصول و وصولی در چهارچوب توسعه نرم افزار نیز با جدیت در بیمه سلامت مورد پیگیری است.

برچسب‌ها محمد مهدی ناصحی بیمه سلامت تبایدل الکترونیکی اسناد پزشکی جهش تولید تبادل الکترونیکی اسناد سازمان بیمه سلامت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت جهش تولید تبادل الکترونیکی اسناد سازمان بیمه سلامت ایران بیمه سلامت جهش تولید تبادل الکترونیکی اسناد سازمان بیمه سلامت ایران اخبار کنکور سازمان بیمه سلامت جهش تولید اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • افزایش قابل توجه تعرفه‌های خدمات پرستاری