Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:58:17 GMT

ارقام سرسام آور گواردیولا برای حل یک مشکل بزرگ!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۷۶۷

ارقام سرسام آور گواردیولا برای حل یک مشکل بزرگ!

روبن دیاس، مدافع پرتغالی بنفیکا جدیدترین سرمایه گذاری سیتی برای رفع مشکلات خط دفاعی است.


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف خط دفاعی منچسترسیتی در سالهای اخیر مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کرده و همین دیشب سیتیزن ها پنج بار در خانه دروازه شان را مقابل لسترسیتی باز شده دیدند. به نظر می رسد سرمایه گذاری کلان نیز تا به امروز باعث حل این مشکل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با انتقال روبن دیاس مدافع بنفیکا به لیگ برتر، از زمان پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی این باشگاه به 235.6 میلیون یورو برای جذب مدافعان میانی داده است. جان استونز در سال 2016 با 55.6 میلیون و آیمریک لاپورته در سال 2018 با 65 میلیون راهی این تیم شده بودند. اریک گارسیا تا به امروز در منچسترسیتی باقی مانده، اما آینده او مشخص نیست. گارسیا تنها یک سال دیگر قرارداد دارد، اما بارسا برای جذب او وارد عمل شده و احتمال بازگشت این مدافع جوان به نوکمپ وجود دارد. سیتی در سال 2017 با پرداخت 1.7 میلیون یورو غرامت او را به خدمت گرفت.

 

البته این باشگاه مبالغ زیاد دیگری برای ترمیم دیگر بخش های دفاعی نیز پرداخت کرده و تقریبا 200 میلیون در دوران پپ خرج انتقال مدافعان کناری شده است؛ ژائو کانسلو (65 میلیون)، کایل واکر (52.7 میلیون) بنجامین مندی (57.5 میلیون)، الکساندر زینچنکو (2 میلیون) و فیلیپ سندلر (2.5 میلیون).  در کل در دوران گواردیولا 415.3 میلیون یورو برای جذب مدافعان جدید سرمایه گذاری شده است.

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند

حجت‌الاسلام حمید رسایی منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: مهمترین دستاوردی که عملیات وعده صادق داشت این بود که جمهوری اسلامی ایران نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را با موشک‌هایی که ساخت فرزندان این سرزمین بود شخم زد.

وی اظهار کرد: این عملیات نشان داد که ایران در دفاع از خاک خود با هیچ‌کس تعارف ندارد و اگر تعرضی صورت بگیرد به آن پاسخ می‌دهد.

 حجت‌الاسلام رسایی تصریح کرد: در دنیا مقابله با رژیم صهیونیستی برای خیلی‌ها غیرقابل تصور بود، اما ایران به صورت مستقیم و نه با استفاده از نیرو‌های نیابتی این حمله را انجام داد که باعث افزایش غرور ملی در کشورمان شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم بیان کرد: از مهمترین نتایج عملیات وعده صادق این بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد حتی این عملیات به صورت پنهان و به یکباره انجام نشد و همه می‌دانستند که این عملیات انجام می‌شود لذا وقتی پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شدند در حقیقت آن کارکرد انسانی را به‌کار گرفتند تا اگر کسی می‌خواهد پناه بگیرد برود پناه بگیرد تا از تبعات انسانی موضوع کم شود.

وی گفت: تمام کسانی که مدافع رژیم صهیونیستی هستند با توجه به اینکه اشغالگر هستند باید مجازات شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟