Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی اعلام کردند که در اثر اصابت یک موشک کاتیوشا به خانه‌ای در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد پنج غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یک منبع امنیتی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه السومریه نیوز تصریح کرد: موشک کاتیوشا به منزلی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور در پایان اظهار داشت که اطلاعات اولیه از زخمی شدن چند نفر حکایت دارد.

در همین رابطه، شبکه الفرات هم در خبری فوری اعلام کرد که در نتیجه این راکت‌پراکنی ۳ نفر کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شمال سرزمین‌های اشغالی شاهد حمله سنگین موشکی از سمت لبنان بوده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل علیا و اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

منابع خبری از برخورد چند موشک به منطقه اشغالی «صفد» و به صدا درآمدن آژیر هشدار در این منطقه و مناطق «روش هنکرا»، «لیمان»، «شلومی»، «ایلون»، «حانیتا»، «ادمیت»، «گورن» و «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز دوشنبه بیست‌ودوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسراییلی را در پشت موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

کد خبر 6085867

دیگر خبرها

  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • بی بی سی خسارت‌های حمله ایران به پایگاه اسرائیل را تأیید کرد + جزئیات
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است
  • همه پاسخ‌های سخت ایران
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق