Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی مستمر سربازان گمنام امام زمان(عج)، شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای مورد استفاده در دوره درمان کرونا می‌نمودند، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عده ای از سوداگران و دلالان دارویی با همدستی تعداد معدودی از پرسنل متخلف مراکز درمانی، داروهای مورد استفاده در درمان کرونا را که به صورت سهمیه ای در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گرفت؛ با هدف کسب سود نا مشروع خارج و با قیمت‌ های گزاف به خانواده های بیماران به فروش می رساندند.

با توجه به اینکه برخی از اقلام دارویی، خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان کشور تهیه و توزیع ‌شده است؛ احتمال تقلبی بودن آن بالا بوده و به همین منظور تایید سلامت داروها توسط نهادهای تخصصی ذیربط در دست بررسی است. 

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه سوداگران عرصه دارو و درمان و انتشار دهندگان اخبار جعلی و کذب در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی، اعلام می‌ دارد؛ با توجه به همه ‌گیری بحران کرونا و ضرورت صیانت از بیماران و پرسنل خدوم حوزه بهداشت و درمان کشور، با هرگونه سودجویی و دلالی در این عرصه به شدت برخورد خواهد نمود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات سوداگران دارویی سربازان گمنام امام زمان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

علیرضا ایرندگانی گفت: باتوجه‌به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده‌باش کامل است.
 
  وی افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه‌شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده‌باش هستند و همچنین باتوجه‌به احتمال بروز آب‌گرفتگی و انسداد محورهای مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار در مناطق صعب‌العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و همچنین با تشکیل جلسات درون و برون‌سازمانی (فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی‌ها اقداماتی از جمله فعالسازی گروه مجهزهای واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی آمادگی خود را برای شرایط پیشرو اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد