Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، شبکه خبری الجزیره دوشنبه شب اعلام کرد که شورای امنیت فردا (سه شنبه) برای بررسی تحولات ناگورنو قره باغ، جلسه فوق العاده برگزار می کند.

این نشست به درخواست آلمان و فرانسه برگزار می شود.

درگیری بین نیروهای نظامی آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ که روز یکشنبه بار دیگر از سر گرفته شد، تاکنون واکنش‌های منطقه‌ای و جهانی گسترده‌ای به دنبال داشته است؛ در این میان سازمان ملل و بسیاری از کشورها از جمله ایران خواستار برقراری آتش‌بس میان دو طرف و حل تنش از راه دیپلماتیک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مناقشه قره باغ شورای امنیت صدای ایران درگیری در قره باغ آذربایجان ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد

نشست نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده، سرگذشت خاطراتی از شهید محمود حاج مهدی‌ئی با حضور استاد محمد قاسمی‌پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، شامگاه امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با حضور جمعی از اهل کتاب استان یزد چهارمین نشست نقد و بررسی کتاب سره با محوریت نقد و بررسی کتاب " به من نگو فرمانده" در محل حوزه هنری استان یزد برگزار شد.

محمد قاسمی‌پور، کارشناس، استاد و نویسنده کتاب هنر انقلاب اسلامی در این نشست با بیان اینکه مقدمه کتاب قوی، دقیق و هنرمند نیست گفت: مقدمه کتاب شعاری است در صورتی که باید شرح احوالی از روند کار و سبک نوشتاری خود اشاره می‌شد.

وی با اشاره به اشکالاتی در ویرایش که به سلیقه ویراستار انجام شده است افزود: فصل‌ها در فهرست کتاب نیز بدون عنوان هستند و خوانش و پیوندی در فصل‌های کتاب وجود ندارد.

قاسمی‌پور گفت: با توجه به اینکه شهید دارای دو نام محمود و ماشاالله بودند در مطالب شاهد این هستیم که در بیان خاطرات مدام چرخش صدا زدن و نام بردن شهید هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه لهجه یزدی را باید شنید ولی لهجه اصفهانی قابلیت نوشتاری راحت‌تری دارد بیان کرد: ویراستاری به این دلیل که خود لهجه و گویش یزدی نداشته است در اعراب گذاری‌ها را دچار کاستی شوند.

کارشناس ادبیات انقلاب تصریح کرد: به خوبی در بخش‌هایی از کتاب محاوره و زبان شکسته استفاده شده است و این یکی از قواعد است که مجاز است از محاوره و شکسته نویسی استفاده برد. در ادامه حضار به بیان نظرات و نکات، انتقادات و ایراداتی که به کتاب وارد بود پرداختند.

نشست نقد کتاب "به من نگو فرمانده" با حضور احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حسین دشتی معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، سالکی مدیر حوزه هنری استان یزد و جمعی از نویسندگان و شاعران استان یزد برگزار شد.

کد خبر 747051

دیگر خبرها

  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند / بدون حل مناقشه ایران و اسرائیل، منطقه روی آرامش نمی بیند/ بازدارندگی اسرائیل آسیب جدی دید/ اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل در هم شکسته است