Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سادات کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تجلیل از تلاش‌های جهادگران سلامت و گروه‌های جهادی که در مقابله با کرونا تلاش‌های زیادی به خرج دادند، افزود: در آئین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان از ۴۰ سرگروه برتر جهادی استان تقدیر شد.

وی افزود: این گروه‌ها بیشتر از برخی مسئولان کم کار در کشور زحمت کشیدند و با تلاش وافر بسیاری از نیازمندی‌های استان در کارگاه‌های گروه‌های بسیجی و جهادی تأمین شد و بسیاری از اقدامات صورت گرفته در قالب کمک مومنانه بسیاری از نیازمندی‌های خانواده‌های محروم را تأمین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اقدامات جهادی گروه‌های بسیجی، تصویر واقعی انقلاب اسلامی بوده که منجر به خودباوری، عزت، روحیه جهادی شده است و مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی درباره اثرات اقدامات گروه‌های جهادی یادآور شد: تجلیل از بچه‌های جهادی فرهنگ سازی غنی و ارزشی است و این الگوی جوان اسلامی باید تقدیر و تجلیل شوند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا تصریح کرد: آینده اقدامات جهادی به سمت کارهای تخصصی پیش می‌رود که توسط گروه‌های تخصصی جهادی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: باید دانشگاه‌های تخصصی دررشته های تخصصی خود نقش آفرینی کنند و مسائل و مشکلات مناطق محروم به دست پرتوان دانشگاه‌های تخصصی رفع شود.

سادات کرمی افزود: با کمک گروه‌های جهادی و دانشگاه مازندران اتاق و مرکز رصد اولویت محرومیت‌های استان در دانشگاه احداث می‌شود تا به سمت راهبری گروه‌های جهادی به سمت رفع محرومیت‌ها منجر شود.

کد خبر 5035501

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران بسیج دانشجویی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه