Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار انبارکی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در همایش بررسی آثار فاجعه بار رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس  امروز در سپاه علی ابن ابيطالب (ع) قم  با تهدید تلویحی کشور‌های سازش کار گفت: هرچند حضور رژیم صهیونیستی این منطقه را متنجس می‌کند، اما عناصر جهادی به ویژه مسلمین و مسلمات منطقه را تطهیر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به علل عادی سازی روابط کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: افزایش قدرت جبهه مقاومت، انزوای سیاسی رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه، اختلافات ایران با برخی کشور‌های عربی، ورشکستگی اقتصاد آمریکا و جبران آن از طریق ایران هراسی و فروش تسلیحات به کشور‌های منطقه، شکست دومینو وار آمریکا در عراق، سوریه و یمن، شکست آمریکا در برجام (هرچند ما حرف‌هایی در این مورد داریم)، دسترسی به خلیج فارس و شمال آفریقا، دسترسی به انرژی ارزان و جلوگیری از نفوذ کشور‌های روسیه و چین در منطقه از جمله علل این مسئله است.

سردار انبارکی پیامد‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هم مورد توجه قرار داد و گفت: نفوذ رژیم صهیونیستی در دستگاه‌های اقتصادی و سیاسی کشور‌های جهان اسلام، ایجاد انشقاق در کشور‌های اسلامی، مشروعیت بخشی به رژیم صهیونیستی و تضعیف ایدئولوژی جهان اسلام در خصوص پیروزی حق بر باطل از مهم ترین پیامد‌های عادی سازی روابط است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور  بر ضرورت تشکیل مجمع حقوقدانان جهان اسلام به منظور شکل گیری دادگاه بین المللی اسلامی تاکید کرد و افزود: تقویت سازمان کنفرانس اسلامی هم می تواند در جهت جلوگیری از این سازش‌ها موثر باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« ‏برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا»

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ به سرعت در حال گسترش است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899415

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست