Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@09:25:27 GMT

نفتکش ایرانی وارد آب‌های ونزوئلا شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۱۰۳

به گزارش جام نیوز، روزنامه ونزوئلایی «ال ناسیونال» روز دوشنبه هفتم مهرماه گزارش داد که نفتکش ایرانی وارد آب‌های ونزوئلا شده است.

 

اين نفتکش در نزدیکی سواحل شمالی ونزوئلا در ایالت سوسره مشاهده شده است.

 

به گزارش این روزنامه، نفتکش‌های ایرانی در مسیر حرکت به سوی پالایشگاه ال پالیتو و تاسیسات نفتی ونزوئلا در شمال این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ونزوئلا صاحب یکی از بزرگترین ذخایر نفت خام جهان است اما به دلیل فرسودگی و مشکلات فنی در تاسیسات نفتی، با کمبود شدید فرآورده‌های نفتی روبرو است.

 

رئیس مجلس موسسان ونزوئلا روز دوم سپتامبر گفت این کشور از اکتبر ۲۰۱۹ از صنعت نفت هیچ درآمد رسمی نداشته است.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نفتکش ونزوئلا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

به گزارش همشهری‌آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، تمسخر اقدام ضدایرانی اخیر این رژیم در اصفهان را در رسانه های ایران مورد توجه قرار داد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به واکنش «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره عملکرد ضعیف این رژیم در قبال ایران و نیز توصیف آن به «بازی‌های کودکانه» نوشت:

در ایران اسرائیل و بن گویر را مسخره می کنند: «نه مثل بشقاب پرنده ها، مثل اسباب بازی های بچه ها»

همچنین وزیر امور خارجه ایران حمله اسرائیل به ایران را تحقیر کرد و گفت که این حمله با استفاده از آنچه به نظر می رسد «مثل اسباب بازی هایی که بچه های ما با آن بازی می کنند» انجام شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: پس از حمله (ریزپردازنده‌ها به اصفهان)، پیام توئیتری بن گویر درباره این موضوع، تیتر صفحه نخست روزنامه های ایران شد و ایرانی ها واکنش اسرائیل را به تمسخر گرفتند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، اقدام ناکام این رژیم در اصفهان را «مسخره» و «ضعیف» توصیف کرده بود.

این موضع گیری بن گویر جدای از قبول مسئولیت ناخواسته این اقدام ناکام از سوی رژیم صهیونیستی، اختلافات داخلی شدید در کابینه این رژیم را به وضوح نشان داده و نشانگر شکست اقدام صهیونیست ها علیه ایران حتی در سطح رسانه های داخلی رژیم اشغالگر است.

«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پس از توئیت بن گویر گفت: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن‌گویر با یک توئیت یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مضحکه و شرمنده کند.

کد خبر 845740 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • صف طویل تعمیر خودروهای مردم/ بی‌کیفیت‌ترین قطعات چینی به ایران می‌آیند؟
  • صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند